#1
En jij denkt dat dat lang duurt als je zijn contactgegevens openlijk op internet post?
SmartieAndMe zei:En jij denkt dat dat lang duurt als je zijn contactgegevens openlijk op internet post?
jaapi zei:kerel, your not making sense.
jaapi zei:@topicstarter, blijf maar van de pillen af als er bekenden zijn die t niet mogen weten.
Als je dit verwacht zul je heel blij verrast zijn.-.rick.- zei:Het enigste wat ik me er van kan voorstellen is dat ik het zelfde idee heb als ik er ladderzat bij sta en los ga op de muziek, en weet niet wat voor en achter is.
Kan ik wel nog fatsoenlijk smsen/pingen/whatsappen, en ga ik geen verhalen vertellen wat niemand mag weten?:P
Ergste probleem voor mij is dat er veel mensen heen gaan wat ik ken, 2 ex-en, veel vrienden, collega's, ik wil niet dat ze te weten komen dat ik er eentje heb genomen.
Een verstandige dosis is dan (voor mannen maximaal 1-2mg per kg lichaamsgewicht) maximaal 86 x (1 of 2) = 86mg tot 172mg. Vooral omdat je het nog nooit gedaan hebt kun je het beste gewoon heel voorzichtig beginnen, dus met een kwart of een half pilletje (afhankelijk van de sterkte). Wacht met bijnemen minimaal 1 tot 1,5 uur, het kan even duren voordat de effecten opkomen. Je kunt altijd bijnemen maar zodra het in je lijf zit zul je de effecten moeten ondergaanBen 1.97 lang weeg 86 kilo
Bron? Gemiddelde 110 is wel heeel laag namelijk. Laagste wat ik afgelopen jaar gezien heb waren rotondes van 140-160mg. Verder alleen maar hogere.(Q-dance, R+G eekhoorn, Bl+Br boom, witte speakers, oranje vraagtekens enz enz enz.) Kan natuurlijk puur toeval zijn dat mjjn vriendenkring gezegend is met sterke pillen, maar dan nog.SmartieAndMe zei:172 milligram is behoorlijk zwaar, het gemiddelde op het moment is zo'n 110mg en er komen momenteel bijna geen pillen boven de 160mg voor.
Elke dealer zegt natuurlijk dat zijn pillen de sterkste zijn, maar ik zou het (tenzij ze al getest zijn) toch even nagaan. Kans is groot dat ze minder sterk zijn namelijk. Begin sowieso met max. een halfje en als je denkt dat je weer nuchter wordt, wacht dan nog even een kwartiertje met bijnemen. MDMA gaat vaak in golven en het kan dus heel goed dat je even het gevoel hebt dat je weer bijna helemaal nuchter bent, en vervolgens 5 minuten later weer helemaal in de roze wolken bent!
Veel plezier en ik ben benieuwd naar je ervaring!
SmartieAndMe zei:172 milligram is behoorlijk zwaar, het gemiddelde op het moment is zo'n 110mg en er komen momenteel bijna geen pillen boven de 160mg voor.
Ik had inderdaad al zo'n vermoeden dat het niet alleen bij mij het geval wasjaapi zei:SmartieAndMe zei:172 milligram is behoorlijk zwaar, het gemiddelde op het moment is zo'n 110mg en er komen momenteel bijna geen pillen boven de 160mg voor.
laagste die ik afgelopen jaar gehad heb is getest 150mg geweest. En er zijn er heel wat voorbij gekomen. Ik heb het idee dat de kwaliteit en de hoeveelheid mdma tegenwoordig best in orde is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."