Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijnemen MDMA

Bijnemen MDMA

5 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PoweredByLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb al een aantal keer met succes MDMA gebruikt.
Heb hier zeer prettige ervaringen mee gehad, niet teveel en verstandig gebruikt.

Ik heb hier alleen nog 1 vraagje over:
Stel je neemt een dosis mdma in en je voelt hem lekker zitten en je besluit als het effect wat afneemt weer wat bij te nemen. Werkt dit nou dan echt of is je serotine voorraad al zodanig leeg dat je het net zogoed niet hoeft te doen?
K
Koenz07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zorg dat als je bijneemt het binnen 2 uur na je eerste gebruik neemt. Anders heeft het idd weinig zin meer
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Koen: benieuwd hoe je aan die info komt? Bij mij werkt het namelijk nog prima als ik na 2 a 3 uur bijpak, afhankelijk van hoe hoog m'n startdosis was.

Mijn ervaring is dus dat het eraan ligt hoeveel ik in eerste instantie heb genomen. Als ik al hoog ben begonnen en dan bijneem als het af begint te nemen, word ik er vooral vager van omdat m'n serotonine op dat moment inderdaad verbruikt lijkt te zijn.
Als ik met een normale dosis begin en die af begint te nemen en ik dan nog met kwartjes of halfjes bijdoseer, komt 'ie weer helemaal lekker binnen en kan ik lekker een tijdje doorgaan op een heerlijk niveau, hoewel het bij mij nooit meer zo goed wordt als tijdens die allereerste inslag.
c
chillosophyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf begin ik altijd sowieso met eentje (of een halve wanneer je weet dat hij best sterk is) en neem gewoon door de avond bij. Je kan blijven bijnemen tot de mdma volledig is uitgewerkt, dit duurt meestal tussen de 4 en 6 uur (bij sterkere pillen is dat nog langer zelfs) dus ik denk dat er geen probleem is.

Er is maar één boodschap: bijnemen wanneer je denkt dat je moet bijnemen. Je voelt het echt op het moment zelf dat je moet bijnemen. Meestal is dit tussen de 1,5 en 2,5u, bijnemen doe je best elke keer een halve, vanaf het moment dat je weer voelt dat je moet bijnemen neem je gewoon weer bij...

Ik weet niet of het bij iedereen zo is, maar het lukt mij altijd perfect op het gevoel. Meestal kom ik met 3 a 4 pillen dan een hele nacht door.

Ik praat hier nu over mdma pillen, maar zo kan je het ook doen met lijnen of dipjes
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 a 4 pillen? Dan neem je ongeveer 500 MG op een avond, ervan uitgaande dat de pillen licht zijn (125MG). Dat is echt bizar veel. Ik pak er maximaal 1 + misschien nog 1 à 2 likjes M. Ik begin standaard met een halve, om vervolgens pas na een aantal uur de andere helft te nemen. Het is gewoon goed naar je gevoel luisteren, dan heb je echt niet zoveel nodig naar mijn mening. Ik doe op de dosis die ik neem vaak 6 tot 8 uur. Het is allemaal een kwestie van wat er in je hoofd afspeelt.

Groet,
QTarantino
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#6
QTarantino zei:
Ik pak er maximaal 1 + misschien nog 1 à 2 likjes M. Ik begin standaard met een halve, om vervolgens pas na een aantal uur de andere helft te nemen.
Groet,
QTarantino
Klik om te vergroten...

Doet het op exact dezelfde manier. Geeft voor mij ook het beste effect. Probeer ook wel deftige tussenpauzes te laten tussen mijn gebruik en ben volgens mij ook redelijk gevoelig aan mdma wat uiteraard enkel een pluspunt is :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."