Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrinken voor xtc

Drinken voor xtc

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#1
kwam laatst op het idee om misschien wat biertjes achterover te tikken voordat ik ga droppen...
i.v.m ongeduldig en zenuwachtig gedoe en om lekker onverwachts in te laten slaan...

meer mensen die dit doen of ervaring ermee hebben?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik drink geen alcohol want dat neemt zoveel van de trip weg .Als je nerveus bent voor de tijd kan dat ook leuke spanning zijn.
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het ook over dat je simpelweg aangeschoten word, en vorige keer was ik zo nerveus dat ik er gewoon last en pijn van in me maag kreeg terwijl ik het wel heel graag wou doen...
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De eerste keer dat ik xtc gebruikte had ik ook gedronken, een paar biertjes.
Het was de eerste keer, dus ik weet ook niet of het echt anders was geweest als ik niet had gedronken.
Maar ik heb er verder geen negatieve ervaringen mee gehad.
En ik vond het de eerste keer ook spannend, maar dat is met bijna alles zo, als je er met een goed gevoel ingaat dan komt het vast wel goed (:
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drink altijd wel een paar biertjes ervoor. Maar dat is meer om lekker in te komen, dan heb ik het goed naar me zin en dan weet ik al dat ik het over een tijdje nog leuker ga krijgen. Dan uur voordat ik neem neem ik een meestal cola en flesje water. Dan pas neem ik.

Heb ooit 1x genomen toen ik aardig dronken was. Erg leuk, maar veel snappen doe je dan niet meer :wink: Het gevoel zonder alcohol is lekkerder. Al had dit ook wel zijn charmes.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer XTC voor mij was helaas ook gecombineerd met alcohol, Heeft geresulteerd tot kotsen vervolgd door een hemels gevoel wat ik daarna ook nooit meer van X gekregen heb. Ik moet ook zeggen dat ik een hele fles whisky op had en niet wist waar ik mee bezig was, dom dus. :mrgreen:

Maar om antwoord te geven op je vraag, ja, een paar biertjes om in te komen kan, vind alcohol wel riskant omdat je veel sneller uitdroogd en het gevaarlijk kan worden. Ik ben zelf alleen niet zo van de alchol en zou het ook niet graag doen, blowen daarintegen vind ik heerlijk voor/tijdens mijn XTC trip! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."