#1
na 2,4459 keer.
Nee maar voor jou lijkt het me niet slim om op je 15e al te beginnen met xtc, het is beter om te wachten tot je 18 bent dan ben je al bijna uitgegroeid want ik had gelezen dat het slecht is om te beginnen met xtc als je nog in de groei bent. Als je het toch doet dan is het aan te raden om er steeds 6-8 weken tussen te laten zodat je serotonine niveau zich een beetje kan herstellen.
Nee maar voor jou lijkt het me niet slim om op je 15e al te beginnen met xtc, het is beter om te wachten tot je 18 bent dan ben je al bijna uitgegroeid want ik had gelezen dat het slecht is om te beginnen met xtc als je nog in de groei bent. Als je het toch doet dan is het aan te raden om er steeds 6-8 weken tussen te laten zodat je serotonine niveau zich een beetje kan herstellen.