Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeinig herinneringen na avondje xtc

Weinig herinneringen na avondje xtc

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
#
#FeelGood#Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor je reactie.
Het waren pillen die 180 mg MDMA bevatten, dus dit was dan idd wel een beetje aan de hoge kant.
Dan ga ik voortaan toch iets minder nemen, want zou me graag de hele avond willen herinneren, anders is het idd wel zonde!
#
#FeelGood#Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een paar avonden geleden had ik samen met wat vrienden xtc en speed gebruikt.
(Ik heb al wel vaker xtc en speed gebruikt, dus dit was niet de eerste keer.)
De volgende dag kon ik me maar bizar weinig van de vorige avond herinneren.
(Al zegt mijn gevoel wel dat het een geweldige avond was! :grin: )
Maar ik zie alleen maar vage beelden voor me en ik ben serieus hele grote stukken van de avond kwijt.. :confused:
Ik weet niet meer precies hoeveel xtc ik heb ingenomen, maar het kan niet meer dan 2 a 3 pillen zijn geweest.
Ik wist niet dat je van xtc zoveel kon vergeten.
Dus ik vroeg me af of meer mensen hier wel eens last van hebben?
Of zijn 3 pillen gewoon echt veel te veel?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je genoeg neemt vergeet je veel hoor. Heb zelf ook wel vaker meegemaakt, lekker naar een feestje en aan de pillen. Dag erna alle pillen op en alleen nog vlagen van het feestje in mijn hoofd... zonde...

3 pillen kan te veel zijn, maar ook weer niet. Hoeveel mg MDMA zat er in je pillen? Als je je pillen laat testen weet je hoe sterk ze zijn en hoeveel je dus moet nemen. Als je meer gaat nemen dan ga je het effect vertroebelen, word je vaag en strak ipv energiek en happy. Ook ga je dan meer vergeten en meer hersencellen slopen :wink:

Gemiddeld bevat een pil momenteel zo'n 160mg met uitschieters naar 220mg (en laatst las ik zelfs iets over 250mg tot 300mg :openmouth: ). Als je de adviesdosis aanhoudt, neem je 1 tot 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 80k weegt neem je niet meer dan 160mg (dus gemiddeld 1 pil).
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo!
Ik heb hier ook heel erg vaak last van hoor, meestal krijg je veel vage vlekken als je veel neemt en als je er vaak bij blowt. Het kan natuurlijk ook gewoon liggen aan dat je onder invloed bent en dat je meer op de automatische piloot bent en niet echt dingen opslaat. Heb je veel geblowt of helemaal niet? :stoned:
#
#FeelGood#Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, had helemaal niet geblowt eigk. ;p
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook niet erbij gedronken? Alcohol+XTC is ook wel een garantie voor geheugenverlies, geloof ik :P En anders idd gewoon minderen met de dosis, dan ben je een stuk minder wazig.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk gewoon te veel X of speed, of beide..

Volgende keer gewoon niet combineren, dacht dat die 2 niet echt heel lekker gingen samen, omdat er een bepaalde neurotoxische stof of zo extra vrijkwam? Weet dit echter niet zeker.

En gewoon beter doseren :wink:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb hier zelf ook last van met MDMA, maar vooral heel erg als ik er bij ga drinken.

Vaak genoeg ben ik,na een nacht feesten, wakker geworden met de gedachte; Waar is iedereen, waar ben ik, hoe kom ik hier?

Vaak hoorde ik achteraf van ooggetuigen dat ik niet van de dansvloer te slepen was de hele nacht, dus ik heb het wel leuk gehad iig. :wink:
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zolang ik het alleen bij XTC hou en niet teveel weet ik bijna alles nog wel.

Maar zodra ik er bij drink kan ik gedag zeggen tegen herinneringen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
harry123 zei:
Waarschijnlijk gewoon te veel X of speed, of beide..

Volgende keer gewoon niet combineren, dacht dat die 2 niet echt heel lekker gingen samen, omdat er een bepaalde neurotoxische stof of zo extra vrijkwam? Weet dit echter niet zeker.

En gewoon beter doseren :wink:
Klik om te vergroten...

Klopt.. In principe zijn natuurlijk alle combinaties slecht, maar er zijn enkele die erbovenuit springen. Speed en MDMA combineren is een stuk neurotoxischer dan afzonderlijk van elkaar. Zo ook Coke en Alcohol, daarbij wordt bij de gezamelijke afbraak coca-ethyleen gevormd wat ook weer een enorme extra belasting voor je lichaam is.

In jouw geval FeelGood, is het puur de dosering als ik het zo lees...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."