Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb je een pb gestuurd"
"Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop! Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk! Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen."
"hot12345 zei: Chrystal zei: Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop! Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk! Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen. Klik om te vergroten... Ik had namelijk roze defcons, die bevat mda , Had ze eerder gepakt, niks aan de hand, tot na een hele lange tijd, Sinds vorige week zaterdag begon dit ellende, Als ik in bed lig, voel gewoon dat me hoofd leeggezogen als t ware... Ben best bang.. krijg moeilijk eten binnen door me keel.. Klik om te vergroten... Slik je wekelijks xtc dan? mag ik vragen hoe oud je bent? de vuistregel is eigenlijk om tussen elke keer dan je gebruikt 3 maanden rust te houden Zo heeft je lichaam weer de tijd te herstellen en je hersenen moeten het voorraadje serotonine weer aanvullen. In het verleden gebruikte ik ook wekelijks hoor en na een poosje ga je jezelf erg brak voelen met dus weinig eetlust en weinig zin om überhaupt nog iets te doen (laag serotonine gehalte)."
"Het is inderdaad niet slim om ook nog eens coke en speed ernaast te gebruiken, dat is vragen om problemen. Er zijn twee mogelijkheden waarom je je zo voelde: 1, het waren erg slechte pillen zoals hierboven al is geschreven, In dat geval heb je dus eigenlijk nog mazzel gehad want het had slechter uit kunnen pakken. tegenwoordig moet je ze echt laten testen om te voorkomen dat je geen troep koopt! 2, Je hebt teveel mdma in 1 keer binnen gekregen. misselijkheid, verslapte spieren, hartkloppingen en een vaag gevoel zijn hier symptomen van. Als dit het geval is geweest moet je het gewoon even de tijd geven, drink ondertussen een drankje (alcohol vrij) met veel suiker, je zult dan zien dat het na een half uurtje beter gaat (ik spreek uit ervaring) Waarschuw altijd iemand anders dat je je slecht voelt en zorg ervoor dat je er niet over gaat piekeren maar blijf positief! En gebruik nooit meerdere drugssoorten door elkaar! blijf af van die coke!! het beste zou zijn geen drugs meer te gebruiken uiteraard maar die dag komt nog wel Mits je van die andere rotzooi afblijft natuurlijk."