Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste batch is 9 van de 10 keer het sterkst en wordt steeds minder sterk. Goede reputatie maar minder kosten (minder mdma). Zelfde met oranje Red Bull's wat ik nu ervaar, eerst 210mg nu laten testen en was 160 gemiddeld. Met oranje Red Bull's van ~100mg in omloop zei de man van het testcentrum."
"de vuistregel is 1,5 - 2 gram per kg lichaamsgewicht. Omdat het de eerste keer is zou ik 65 * 1,5 = 97,5 gram. (Uitgaande van 100 gram) Op Pillreports zag ik net dat de spread 164 - 190 mg is. 1/3 pil zit dus tussen de (164/3=)55mg of (190/3=) 64mg, je zou dus zeggen dat het iets wat weinig is. Maarja ik had de eerste keer ook heel weinig nodig om het 'lopen op wolken' te ervaren. Wat ik vaak hoor is dat het 'de drupple moet zijn die de emmer doet overlopen' en je daarna pas het echte MDMA effect voelt. Bij te weinig stroomt de emmer niet over en voel je minder maar heb je wel last van de bij effecten. Dinsdagdip en de kaken."
"regenboog12 zei: immuun zijn voor een pil heb ik echt nog nooit van gehoord, maar zo heel lang draai ik nou ook weer niet mee, dat zou ik je niet kunnen vertellen.. Ik ga in elk geval niet meer aan die blauwe deqons, vage dingen zijn t. Speed vind ik zeker wel fijn icm pillen, maar ik gebruik het soms ook wanneer ik te hard of te vaag ga, speed frist je dan als het ware weer een beetje op. Eerst pillen en dan wat speed puntjes voor de energie, dan ga je idd wel hard.. Sterkte iig hopelijk komt het goed Klik om te vergroten... Haha, misschien voor jezelf maar zeker niet voor anderen. Die zien je er niet frisser op worden"