#1
Mijn tip: lees de FAQ in het XTC subforum. Staat alles in wat je moet weten. Veel plezier!
Maar is het heel erg dat ik maar 47 kilo ben?dupont zei:Mijn tip: lees de FAQ in het XTC subforum. Staat alles in wat je moet weten. Veel plezier!

dupont zei:Wacht tot je de 18 gepasseerd bent, je lichaam en hersenen zijn nog in ontwikkeling. Je bent jezelf later dankbaar als je dit soort korte termijn pleziertjes uitstelt.
Nogmaals, doe het niet, haal je kick uit iets anders.
willemvaag zei:dupont zei:Wacht tot je de 18 gepasseerd bent, je lichaam en hersenen zijn nog in ontwikkeling. Je bent jezelf later dankbaar als je dit soort korte termijn pleziertjes uitstelt.
Nogmaals, doe het niet, haal je kick uit iets anders.
Ik verwacht dat die hier niks mee gaat doen maar evengoed raad ik het je ook ten zeerste af om nu al met hard drugs te beginnen. Denk er eerst heel goed over na en probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Omdat je het nog niet gedaan hebt weet je in principe toch niet wat je mist en dan is iets laten met makkelijkste. Maar uiteindelijk is het je eigen keuze dus....

Redlabel22 zei:Wat voor kick dan want ik heb al geblowd enzo en ik heb
Gehoord dat als je het 1 x in de 2 maanden doet
Het niet schadelijk kan zijn ofso
Weten jullie daar iets van ?
Mazzel!![]()
dupont zei:Redlabel22 zei:Wat voor kick dan want ik heb al geblowd enzo en ik heb
Gehoord dat als je het 1 x in de 2 maanden doet
Het niet schadelijk kan zijn ofso
Weten jullie daar iets van ?
Mazzel!![]()
Dat zijn richtlijnen voor volwassenen, en die zijn er op gericht de schade te beperken. Nog steeds schadelijk dus. Voor kinderen (dat ben je immers, niet om je te beledigen) zijn drugs extra schadelijk omdat ze de ontwikkeling van lichaam en brein (c.q. geest) verstoren. Ook het blowen op zo'n jonge leeftijd is schadelijk. Ik spreek uit ervaring, was zelf 16 toen ik met blowen begon, heb ik nu wel eens spijt van. Het is niet zo onschuldig als menigeen denkt. Waar jij je kicks uit kunt halen weet je zelf het best, het advies van de ervaren volwassenen uit deze forumpost is stel het uit tot je uitgegroeid bent. Er komen nog kansen zat om uit je plaat te gaan na je 18e.

Redlabel22 zei:Maar als ik soms blow is het toch niet zo erg?
Mazzel!![]()
harry123 zei:Haha de jeugd is er steeds eerder bij.. Toen ik 14 was probeerden wij af en toe stiekem een sigaretje in de bosjes in een park :P. Of stiekem een paar biertjes drinken of waterpijp roken (shisha), nu gaan ze al pillen slikken.. Snap ook niet waar die dat wil doen.
Jonge wacht alste blieft nog even, als je zo jong er al aan begint is de stap naar andere drugs ook heel klein, omdat je niet inziet wat voor'n gevaren het voor je heeft op lange termijn!
Maar als je het dan toch wil doen, laat je spul testen en neem niet meer dan 1.5mg per kg lichaamsgewicht.

Mrrow14 zei:Een keertje XTC doen zal niet veel schade toebrengen,of je moet al gestoord te werk gaan.
Maar zoals de meeste hier wel weten:Een keertje wordt al gauw nog een keertje en dan nog eens etc,etc,etc.
Daarbij je leeftijd,naja ze hebben het al vaak genoeg gezegd.
Ik snap zowiezo niet hoe iemand zo jong aan xtc kan komen.De mensen die dat verkopen/regelen aan zulke jonge lui,mogen zichzelf toch wel schamen.
Vind het wel goed van je,dat je positief het advies van anderen aanneemt.![]()
Hou je lekker bezig met wat anders in plaats van drugs,over een paar jaartjes eerst wat truffeltjes ofzo,ook heel leuk en zover ik weet heeeeel wat minder schadelijk dan al het andere(mits je psychisch redelijk in orde bent) en daarbij ook veel minder verslavings kans.Met XTC en dergelijke wil je het al snel vaker gaan doen.
Succes en alvast prettige feestdagen.


harry123 zei:Helemaal goed, en laat je neit opfokken door je vrienden en zo.
Fijne feestdagen![]()

Redlabel22 zei:Ja ik denk dat ik ook nog ff 2 jaar ga wachten ofso
Maar bedankt voor je reactie.
En ook alvast fijne feestdagen !
![]()
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."