Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou beginnen met 3 kwart. Als je rond de 80 kg weegt kan je dan bijna niet mis. Zit je bijna altijd tussen die 1 en 2 mg per kilo. Weet niet hoe zwaar je bent?

En waar ga je het trouwens nemen, feestje of gewoon met uitgaan of met vrienden op de bank?
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey thanx voor jullie reactie.
Ik ben 65 kilo en zal goed eten voor het uitgaan.

Ik zal eerst met vrienden buiten een aantal uur afspreken, uurtje of 9/10 en dan zullen we rond 12 of 1 uur naar de discotheek gaan. Het is wel altijd een vrij drukke discotheek.

Het lijkt me dan wel verstandig gewoon gelijk een halfje te nemen en misschien als we binnen zijn gelijk in de toiletten nog een halfje of een kwartje nemen. Ik volg dan gewoon mijn gevoel en verstand.

Hoe weet ik eigenlijk dat ik in de buurt zit van te hard gaan? Zodat ik weet hoeveel ik bij kan nemen en of ik überhaupt bij kan nemen.

Volgens mij staat me trouwens echt iets leuks te wachten :grin:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ehm hoe je het weet, ik merk het dat ik een soort warme buik krijg van binnen, die warmte trekt door door mijn hele lichaam en dan begint mijn mond droog te worden en worden mijn lichaamsdelen heel licht.
Met bijnemen niet te ongeduldig zijn, gister duurde het echt halfuur voor dat ik wat voelde daarna nog echt een uur opbouwen. Dus wacht tot je op je piek zit, en als je dan denk van ja ik kan wel wat harder kwartje bijnemen, en vooral niet bang worden. Te hard gaan is niet erg, kan zelfs best leuk zijn, ligt helemaal aan je mindset!

En zeker weten dat je hem al zo vroeg neemt? Ik ben al een paar keer geweigerd in de stad toen ik van een festival waar ik dus geslikt had nog even naar de stad wou gaan om nog even in de discotheek los te gaan, ze hebben liever geen drugshoofden.
Ik raad je aan om een hardstyle feest te pakken, voor mij is dat het perfecte genre voor de eerste keer. House kan ook wel.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou doe mij maar gewoon techno/deephouse. Ik krijg zelf het gevoel dat ik te hard ga als ik niet zoveel meer kan, als je gewoon zo hard staat te spacen dat je alleen wat suffe pasjes kan maken of even heel stil moet zitten en dat niemand je aanraakt omdat alles op dat moment even net te veel is. Het is niet per sé vervelend, maar er is niet zoveel ruimte voor andere dingen dan het gevoel dat je op dat moment hebt dus dat is een beetje saai, vind ik zelf. Als het daarna weer iets afneemt is het juist weer heerlijk, op zich niks om bang voor te zijn, je merkt het vanzelf!
Ik let naast mijn gevoel die avond trouwens ook altijd op de tijd om er zeker van te zijn dat ik een beetje goed zit qua tijd. Te snel nemen is niet relaxt maar te laat ook zeker niet.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh nee op het laatst ging ik gister iets te hard, en toen kwam er een heel lief meisje die met een waaier mij ging afkoelen en toen kroelde ze in me haar en aaide ze me rug, ohh wat is dat fijn als je heel hard gaat :hearteyes:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aight bedankt voor info! :grin:
Dan zorg ik er wel voor dat ik niet te hard ga als ik de club in wil.
De uitsmijter doet sowiso altijd wel moeilijk, afgelopen zaterdag nog -_-''
Maarja uiteindelijk lul ik me er altijd wel in, dus moet goed komen.
Maar zie je het zo erg dan?
Zou je het bijvoorbeeld kunnen zien als ik een halfje heb gehad?
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smoken zei:
Aight bedankt voor info! :grin:
Dan zorg ik er wel voor dat ik niet te hard ga als ik de club in wil.
De uitsmijter doet sowiso altijd wel moeilijk, afgelopen zaterdag nog -_-''
Maarja uiteindelijk lul ik me er altijd wel in, dus moet goed komen.
Maar zie je het zo erg dan?
Zou je het bijvoorbeeld kunnen zien als ik een halfje heb gehad?
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon. Een halfje van een gele swirl zal je er niet zo strak uit laten zien denk ik. Als je teveel neemt verlies je namelijk alle mimiek uit je gezicht en ga je zweten en knagen als een uitgehongerde hamster op zn wangentjes. Aangezien een halfje van een gele swirl ongeveer 80mg zal bevatten zal het wel goed moeten gaan dus :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In het begin nog niet echt, maar later echt wel. Maar als je vaag bent is praten ook moeilijk, en lul je heel krom. Dus misschien makkelijker als je hem een halfuur voor het uitgaan neemt of een uurtje van te voren? En dat je dan wacht tot je piek en dan een kwartje bijneemt?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Halfje moet meevallen toch? Ik zou hem niet al te lang nemen voordat je naar binnen gaat, in het begin zie je er immers nog het beste uit, hehe.. Heb zelf wel altijd ongelooflijk snel grote ogen :")
Ben benieuwd naar je verhaal!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar alsnog kan ik dan niet voor me houden hoe mooi ik het heb :P. Ben sowieso al best sociaal en wil altijd graag praten, maar met xtc op, dan is niemand meer veilig :wave:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke dan is neem ik hem wel gewoon een uur van te voren in.
En uiteraard heel netjes zijn bij de uitsmijter en geen tas meenemen (dan doen ze vaak moeilijk ook al zit er zelfs gewoon een boterham in -_-'')
Dus gewoon lekker een uurtje van te voren en later nog een halfje of misschien kwartje, tijdens me piek.

Heb dr zin an :grin:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi iedereen, er staat nu een tripreport van mijn eerste keer xtc online, onder het onderwerp trip reports

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."