Volgens mij is XTC super stabiel. Als ze droog en donker bewaard zijn zal er weinig aan veranderd zijn.
#2
In de diepvries zijn ze zeker 3-4 jaar houdbaar zonder enig verval in kwaliteit.
Als diepvries geen optie is, is zo luchtdicht mogelijk (vacuumverpakt) of
strak verpakt (in aluminiumfolie bv.) aan te raden.
Hoelang precies, geen idee. Dat is voor de apothekers om te antwoorden
#3
Volgens mij zolang het droog blijft voor altijd. Vocht in de lucht zal misschien een heel klein beetje invloed hebben, maar in een dicht zakje kun je het heel lang bewaren.
#4
Ik ken mensen die nog teren op pillen van een paar jaar geleden, en die doen het nog super :P. Zelf heb ik nog de originele witte speakers en die gaan ook super . Weet niet meer precies hoe oud die zijn, maar ook iets van 3 jaar of zo :P.
WOrdt vaak gezegd dat pillen langer meegaan dan jij zelf :P
#5
Hallo,
Ik heb al zo'n 15 maanden 2 xtc-pilletjes liggen. Ik vraag me af of de werking nog steeds goed is of juist sterk afneemt. Iemand die dit weet?
Alvast bedank.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.