#1
liefvlindertje zei:Ik ben trouwens een vrouw , dat heb ik nergens bij vermeld...
Je naam deed al iets vermoeden...
liefvlindertje zei:Ik ben trouwens een vrouw , dat heb ik nergens bij vermeld...

Tufnut zei:De meeste mannen zouden w.s. niet 'liefvlindertje' als nickname kiezenVerder zou ik zeggen kijk eens wat topics door, want op al je vragen zijn vrij makkelijk antwoorden te vinden. Het belangrijkste wat ik je mee wil geven is dat je alleen op testresultaten van het testcentrum moet vertrouwen. Alleen als je vriend op basis daarvan zegt hoe sterk de pillen zijn, kun je het geloven. Gebruik verder niet meer dan 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht per avond en de eerste keer is 1 mg vaak al voldoende. Even rekenen vertelt ons dat je met een dosis van 55 mg goed op weg zou moeten zijn. In het geval dat de 200mg bij de doodshoofden klopt dan is dat een groot kwartje. Er van uitgaande dat het de pillen in de vorm van een doodshoofd zijn zal het moeilijk een preciese verdeling te maken dus dan neem je het grootste kwartje. Mochten het pillen met een doodshoofd opdruk zijn dan kun je beter overslaan grote kans dat die het potentieel dodelijke pmma bevatten.
Vooraf normaal eten en liefst tijdens ook wat. Af en toe drinken (1a2 glaasjes alcoholvrij per uur is voldoende). Hoe laat je begint moet je zelf weten. Dat is wat je zelf prettig vind. Ik denk dat op een eerste festival het handig is om eerst rond te kijken, een beetje te aarden en dan gewoon je dosis te droppen.
Tufnut zei:In het geval dat de 200mg bij de doodshoofden klopt dan is dat een groot kwartje.
onlypills zei:Tufnut zei:In het geval dat de 200mg bij de doodshoofden klopt dan is dat een groot kwartje.
Hoe kom je erbij dat het doodshoofden zijn? Slaat nergens op om dat aan te nemen aangezien er aardig wat populaire pillen rond de 200mg bevatten en rood/roze zijn (rode mortal kombats, roze red bulls, paarse partyflocks).
Hier moet je absoluut vanuit gaan, want dat is zo goed als terecht. Voor de enkele uitzondering die de regel bevestigd is er altijd nog de EHBO. Die kijken niet op van iemand die door z'n eigen stress ff fout gaat en zijn net zo blij als jij als je na dat half uurtje weer feestend wegloopt.onlypills zei:- Bedenk ten alle tijden dat er bij deze dosering (50-70 mg) eigenlijk niks mis kan gaan
Dit advies zou ik persoonlijk niet volgen. Het kan niet heel veel kwaad (uitgaande van een beetje aangeschoten), maar logisch is het niet. Ten eerste bevestig je jezelf onnodig in je eigen angst en ten tweede dempt alcohol het xtc effect en dat is eigenlijk zonde.Ybez zei:mijn advies luid dus : drink lekker wat biertjes/wijntjes voordat je de pil slikt... maar als je de pil eenmaal achter de kiezen hebt ga dan niet doordrinken en ga verstandig over op water/fris/sportdrankjes etc!
NEE, dat is helemaal niet het beste. Het beste is niet zo te piepen. Het gaat goed komen. Honderdenduizende mensen zijn je al voorgegaan en er zijn mensen die een eerste keer met hogere dosissen beginnen en waarbij het ook goed gaat (wat geen advies is, maar slechts een reden om je niet zo druk te maken).liefvlindertje zei:Het beste is dus gewoon 2a 3 wijntjs ervoor te drinke?
Ja, dat klopt, maar zie nou wat je doet: Je zit jezelf angst aan te praten. Stop daarmee.liefvlindertje zei:Mocht ik me toch angstig blijven voelen als ik hem net op heb.... Gewoon aangeven aan vrienden en dan praten hun dat wel uit mn hoofd ???
X
Tufnut zei:NEE, dat is helemaal niet het beste. Het beste is niet zo te piepen. Het gaat goed komen. Honderdenduizende mensen zijn je al voorgegaan en er zijn mensen die een eerste keer met hogere dosissen beginnen en waarbij het ook goed gaat (wat geen advies is, maar slechts een reden om je niet zo druk te maken).liefvlindertje zei:Het beste is dus gewoon 2a 3 wijntjs ervoor te drinke?
Ja, dat klopt, maar zie nou wat je doet: Je zit jezelf angst aan te praten. Stop daarmee.liefvlindertje zei:Mocht ik me toch angstig blijven voelen als ik hem net op heb.... Gewoon aangeven aan vrienden en dan praten hun dat wel uit mn hoofd ???
X

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."