Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA gebruik en 'exploding head syndrome' ;-)

MDMA gebruik en 'exploding head syndrome' ;-)

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Blckbrd_ zei:
Ter info:

Ondertussen een pauze ingelast van ruim 2 jaar.
Geen negatieve effecten meer gehad nu bij recent gebruik (voorlopig toch) :wink:

Dus was wel degelijk te wijten aan een TE frequent/TE langdurig MDMAgebruik.
Dit syndrome komt er dus onderandere van, en kan je wellicht verwachten,
eens je je reserves zowat uitgeput hebt!

Gewoon doorgaan zal het alleen nog veel erger maken...
Klik om te vergroten...

Weet je waar ik wel eens benieuwd naar ben, hoe mensen die het elke maand doen, of 2 keer per maand, het gevoel ervaren? Kan me niet voorstellen dat het altijd nog even fijn is zoals het hoort te zijn?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe vaker je het doet, hoe minder 'love' gevoel en hoe meer 'speedy' gevoel. Mensen die het vaak doen claimen dat het nog wel leuk is, maar in feite is het is zonde van het effect. ovendien is het niet goed voor je hersenen, je geestelijke gesteldheid en gezondheid. Maar goed, als je ergens voor vlucht is het blijkbaar (tijdelijk) beter dan niet vluchten....
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tufnut zei:
Hoe vaker je het doet, hoe minder 'love' gevoel en hoe meer 'speedy' gevoel. Mensen die het vaak doen claimen dat het nog wel leuk is, maar in feite is het is zonde van het effect. ovendien is het niet goed voor je hersenen, je geestelijke gesteldheid en gezondheid.
Klik om te vergroten...

Ik sluit mij hierbij aan. Hoe stoer sommigen ook zijn,
regelmatig (wekelijks, of dagelijks) gebruik zal zeker ongewenste effecten geven.
Koester MDMA gewoon voor hooguit een paar keer per jaar, als het feestje echt moet knallen.

Voor de rest moet het ver weg in de diepvries liggen. :grin:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blckbrd_ zei:
Koester MDMA gewoon voor hooguit een paar keer per jaar, als het feestje echt moet knallen.
Klik om te vergroten...

Ik hou me aan hoguit een keer in de 2 maanden en het liefst 1 keer in de 3 maanden. XTC moet speciaal blijven, anders heb je er ook weinig tot niks aan i.m.o.

Gezien het feit dat het topic van jou is ben ik toch benieuwd; hoevaak neem jij nu MDMA?
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pandan zei:
Gezien het feit dat het topic van jou is ben ik toch benieuwd; hoevaak neem jij nu MDMA?
Klik om te vergroten...

Dit topic is 3 jaar oud...
In 2010 gebruikte ik 'regelmatig', en zoals gaandeweg bleek was dat 'veel te veel':
Minstens 1 keer per maand, soms wekelijks:
-telkens in weekends
-telkens ook een gespreid verbruik over die weekends heen
(dus vrijdagavond beginnen, zondagnacht/maandagmorgen eindigen)
-Het verbruik schat ik op gemiddeld 3 nachten * 3 pillen (met gemiddeld 100mg MDMA)
= +/-900mg totaal per weekend (dus minstens 1-2 weekends per maand).

Ik begon dit topic omdat overmatig MDMA-gebruik heel nare effecten kan hebben,
ik deel ze, en ik waarschuw ervoor.

Na 2 jaar zonder MDMA, gebruik ik nu dus slechts maximum 2-3 keer per jaar,
en tot nu toe heb ik geen last meer van neveneffecten. :wink:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blckbrd_ zei:
Dit topic is 3 jaar oud...
Klik om te vergroten...
Ik doelde ook op je huidige gebruikerspatroon, mijn fout, had misschien ''nu'' wat duidelijker moeten uitleggen :)
In ieder geval, bedankt voor de waarschuwingen en de informatie, heb ik veel aan, en dat meen ik overigens serieus!
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Pandan zei:
In ieder geval, bedankt voor de waarschuwingen en de informatie, heb ik veel aan, en dat meen ik overigens serieus!
Klik om te vergroten...

Graag gedaan! Daar doe ik het voor. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."