#1
Blckbrd_ zei:Ter info:
Ondertussen een pauze ingelast van ruim 2 jaar.
Geen negatieve effecten meer gehad nu bij recent gebruik (voorlopig toch)
Dus was wel degelijk te wijten aan een TE frequent/TE langdurig MDMAgebruik.
Dit syndrome komt er dus onderandere van, en kan je wellicht verwachten,
eens je je reserves zowat uitgeput hebt!
Gewoon doorgaan zal het alleen nog veel erger maken...
Weet je waar ik wel eens benieuwd naar ben, hoe mensen die het elke maand doen, of 2 keer per maand, het gevoel ervaren? Kan me niet voorstellen dat het altijd nog even fijn is zoals het hoort te zijn?
