Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA.. wel of niet? hulp graag

MDMA.. wel of niet? hulp graag

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja precies want mensen die ik ken gaan er inderdaad nog erger van spacen!
En ja dan is het niet voor mij weggelegd. Jammer dan.

Latuurrr :beer:
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello peepz

Ben een jongen van 21 jaar, verder niks bijzonders..
Vanaf mijn 12e rook ik wiet (helaas) en was er dit jaar 16 weken mee gestopt. In die 16 weken heb ik zon 3 keer xtc ( waarvan 1 keer pure mdma ) gebruikt. Niks aan de hand jullie weten zelf hoe een leuke avond met xtc verloopt ghehe. Puntje bij paaltje ben ik weer begonnen met blowen, en ging vorige week xtc gebruiken. Toen de pil insloeg raakte ik in paniek ( van tevoren geblowd ) . Kreeg ook een angst maar ging toen op mijn balkon zitten en het was koud en dronk water dus werd al wat rustiger en het ging goed. Verder ging de avond goed, maar toen nam ik ongeveer 5 goede haaltjes van een blow weer, ongeveer 10 minuten daarna kreeg ik een hele hevige angst / paniekaanval.. Niks hielp behalve heen en weer lopen, dat heb ik een anderhalf uur gedaan. Ik kreeg steeds gekkere gedachtes en engere , zoals van moet ik nu een ambulance bellen en bedacht me toen de slechte werkingen van xtc. Kortom ik liep me eigen gek te maken. Een half uur daarna heb ik mezelf helemaal nat gegooid met water, ben op bed gaan liggen met me ogen dicht en het ging niet weg. Dus heb als afleiding tot 200 zitten tellen en viel vanzelf inslaap.

Ikzelf denk dat die angst werd gestimuleerd door blowen. In iedergeval raak ik geen harddrugs meer aan denk ook dat ik er te gevoellig voor ben. Blowen doe ik ook niet meer dus deze ervaring moest zo zijn haha!

De pil was een oranje spook met 180 mg MDMA , had een halve op in het begin en later de andere halve.

Weten jullie mischien wat dit had veroorzaakt?
In ieder geval bedankt voor het lezen en ik sta open voor informatie etc :)

Laturrr
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gezien het feit dat als je alleen MDMA gebruikt je geen problemen hebt, en je een goede ervaring en een goede avond hebt, moet en zal het ook wel aan de wiet liggen. MDMA in combinatie met wiet kan inderdaad heftig zijn, vooral omdat MDMA zich ook omzet in MDA, wat een psychedelische werking kan hebben. Wiet versterkt het effect van de MDA, waardoor je je inderdaad wat overweldigt kan voelen.

Hoelang zijn de pauzes die je hebt tussen MDMA gebruik?
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#4
5 a 6 weken en niet minder.
En wat jij zegy 'overweldigend' klopt ook, alsof ik me eigen te lekker voelde als je me begrijpt..
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet geeft inderdaad een bepaalde "swing" aan de MDMA space, dat is niet voor iedereen weggelegd.

Vroeger nam ik op een avond meerdere pillen en rookte ik constant jointjes, wat resulteerde in keiharde hallucinaties.

Haha, goede tijd was dat ^^

Groetjes,
Dernael. :stoned:
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herriner nog de eerste pil die ik ooit gepakt had waren blauwe cu'tjes het waren keiharden pillen bijna niet door te breken en ze waren erg lekker.en altijd veel halicunaties . Dat gevoel evenaren tja deeerste keer zal het nooit meer worden denk ik
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb dit ook gehad...
ik kreeg tijdens m'n blowsessies langzaam last van paniek/angstaanvallen maar nooit erg en kon ermee leven.
het liep dus niet uit de hand...

oke DE dag : ik had mijn examens gehaald en dezelfde avond natuurlijk wat alcohol en het leek me leuk om een pilletje te poppen, alles ging prima ging niet te hard...
totdat ik 5 hijsjes van een amnesia jointje had genomen,we zaten buiten en voelde me ongemakkelijk en kreeg lichtelijke paniekaanvallen en besloot richting huiswaarts te gaan omdat ik me niet helemaal 100 meer voelde...

eenmaal thuis aangekomen nogsteeds dat nare gevoel en heb 3 uur lang in bed paniekerig om me heen lopen kijken en denken wat is er mis met me etc....

sindsdien niet meer geblowt en van de harddrugs af gebleven( 3-4 weken terug)... wat blijkt, door de combi heb ik een paniekstoornis ontwikkeld die zich de afgelopen 3-4 weken zonder gebruik van wiet of xtc met de dagen afneemt...

ik weet niet of je er ook nogsteeds last van hebt, maar xtc is geen kinderspel.. een nare ervaring word in je geheugen opgeslagen en door je schommelende serotoninespiegel heeft dit geestelijk veel effect op je...

ik hoor graag hoe jij er nu mee omspringt..... ik zeg niet dat het bij jou deze kant op gaat maar wat ik wel weet is dat ik als ik weer begin met blowen dit zeer sporadisch ga doen :wink:

yo :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."