Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumlezers, Elke keer dat ik XTC heb gebruikt, heb ik daarvan ook flink gehallicuneert... Ik gebruik nooit op party's, alleen thuis of buiten. Altijd als we een beetje donkerzitten, en de pil is al een tijd ingeslagen, gaan uiteraard je ogen tollen en je verliest diepte inzicht. Hierdier heb ik de raarste dingen gezien! Ik dacht dat mn asbak een appeltaart was, dat een zak chips cadeau papier was, dat een blouse die op de grond lag een kat was. En zo kan ik nog een hele lijst opnoemen. Ikzelf denk dat dit gestimuleert word door een donkere omgeving, en als er muziek opstaat. De eerste keer was het heftig, maar naarmate ik meer xtc ging doen hallicuneerde ik ook minder ghehe. Zijn er mensen die dit wat beter kunnen verklaren of zelf ook zulke ervaringen hebben? Groetennn"
"Hmmm okeoke ja duidelijk! En inderdaad in het begin was het echt gek man maar lachen ! Dacht namelijk dat bijna niemand dit had maarja blijkt toch wel effe anders haham Groetuhhh"
"Zeker lachen! Leuke herinneringen voor later man, als we dalyk 40 zijn ( mochten we dat halen ) kunnen we tegen elkaar zeggen zoo hee weet je nog die koppen die we toen trokken hahaha!"
"Ja precies! En dat geloof ik zomaar haha. Heel leuk is ook dat als je met een vriend op het zal maar zeggen zelfde level bent, dezelfde dingen gaat hallicuneren !"
"Ja precies want mensen die ik ken gaan er inderdaad nog erger van spacen! En ja dan is het niet voor mij weggelegd. Jammer dan. Latuurrr"
"Hello peepz Ben een jongen van 21 jaar, verder niks bijzonders.. Vanaf mijn 12e rook ik wiet (helaas) en was er dit jaar 16 weken mee gestopt. In die 16 weken heb ik zon 3 keer xtc ( waarvan 1 keer pure mdma ) gebruikt. Niks aan de hand jullie weten zelf hoe een leuke avond met xtc verloopt ghehe. Puntje bij paaltje ben ik weer begonnen met blowen, en ging vorige week xtc gebruiken. Toen de pil insloeg raakte ik in paniek ( van tevoren geblowd ) . Kreeg ook een angst maar ging toen op mijn balkon zitten en het was koud en dronk water dus werd al wat rustiger en het ging goed. Verder ging de avond goed, maar toen nam ik ongeveer 5 goede haaltjes van een blow weer, ongeveer 10 minuten daarna kreeg ik een hele hevige angst / paniekaanval.. Niks hielp behalve heen en weer lopen, dat heb ik een anderhalf uur gedaan. Ik kreeg steeds gekkere gedachtes en engere , zoals van moet ik nu een ambulance bellen en bedacht me toen de slechte werkingen van xtc. Kortom ik liep me eigen gek te maken. Een half uur daarna heb ik mezelf helemaal nat gegooid met water, ben op bed gaan liggen met me ogen dicht en het ging niet weg. Dus heb als afleiding tot 200 zitten tellen en viel vanzelf inslaap. Ikzelf denk dat die angst werd gestimuleerd door blowen. In iedergeval raak ik geen harddrugs meer aan denk ook dat ik er te gevoellig voor ben. Blowen doe ik ook niet meer dus deze ervaring moest zo zijn haha! De pil was een oranje spook met 180 mg MDMA , had een halve op in het begin en later de andere halve. Weten jullie mischien wat dit had veroorzaakt? In ieder geval bedankt voor het lezen en ik sta open voor informatie etc Laturrr"
"5 a 6 weken en niet minder. En wat jij zegy 'overweldigend' klopt ook, alsof ik me eigen te lekker voelde als je me begrijpt.."
"Klopt inderdaad dat als je er op gaat wachten dat er niet veel van komt. Bij mij sloeg die pas een keer na 3 uur in, en dat was het moment dat ik er ff 20 min niet aan dacht . :P"
"Ik denk dat het per persoon verschillend is . By mij is het namelijk zo als ik dan 5 biertjes , of 2 goede glazen baco op heb dat die pil veel anders binnenslaat, maar inderdaad veel warmer. Moet er wel by zeggen dat dat nooit op feesten is ik doe het alleen thuis."
"Of dit bij iedereen is weet ik niet, maar bij mij in ieder geval wel ( af en toe..) Meestal dan de dag erna gewoon nog. Bijvoorbeeld dan loop ik buiten met oordopjes muziek kei hard, dan ga ik helemaal in die muziek en dan denk ik heel de tijd dat er iemand achter me loopt. Apart!!"