#1
Dit maakt volgens mij allemaal niet zo heel veel verschil hoor.. Zelf eet ik wel van te voren voor de vitamientjes niet veel gewoon wat, 2 bananen of fruit amoothie ofzo. En daarvooreet ik ook gewoon normaal. Houd dr in principe geen rekening mee
ZERO- zei:Ik vind het fijn als mijn maag niet vol en niet leeg is. Gezien de tijd dat je aan het feesten bent met xtc, of ermee bezig, en je dan niet eet, vind ik het voor mezelf wel fijn om zo laat mogelijk te eten omdat ik gewoon eh ja goed voor mijn lichaam wil blijven zorgen, voor zover dat kan. Als ik dan heel vroeg ervoor al eet loop ik nog langer rond zonder brandstof en dat vind ik vervelend. Maar een hele volle maag vind ik ook irritant. :P Dus als het een nachtfeestje is, dan eet ik gewoon avondeten en dan voordat we gaan misschien nog wat kleins.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."