Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseten voor gebruik xtc

eten voor gebruik xtc

9 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit maakt volgens mij allemaal niet zo heel veel verschil hoor.. Zelf eet ik wel van te voren voor de vitamientjes niet veel gewoon wat, 2 bananen of fruit amoothie ofzo. En daarvooreet ik ook gewoon normaal. Houd dr in principe geen rekening mee
i
it1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf eet ik altijd flink wat pasta (spagetti of iets dergelijks) 5 a 6 uur van te voren. Erna niets meer. Nooit problemen mee gehad.

Let op dat vettig eten wel invloed kan hebben. Dit kan ervoor zorgen dat de pil later en volgens mij eventueel langzamer inslaat.

Have fun!
s
skinnerdriftLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo! zaterdag was een leuke nacht! weet er alleen niet veel meer van...

ik heb geen idee of het aan het eten lach maar:

rond 7 uur nam ik de 1e pil uur later voelde ik nog niks...
dus rond 8 uur nog een halfje genomen half uur later nog niks...
dus rond half 9 nog een halfje genomen en rond 9 uur half 10 sloeg die in hoor...

wel heftig maar wel goed gegaan! rest van de avond nog 1 groene android genomen in halfjes
s
skinnerdriftLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo ik heb een best simpele vraag.

is het beter om veel te eten voor dat je xtc neemt of niet?
ik ben van plan zaterdag best vroeg na het avond eten een pil te nemen

rond 8 uur nemen
kan ik dan beter rond 4 uur eten of rond 6 uur?

alvast bedankt!
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat hangt helemaal van je persoonlijke voorkeur af. Als je maag nog vol is op het moment dat je XTC gebruikt, duurt het langer voordat het werkt, komt het rustiger op, is minder heftig en werkt het langer. Ik heb wel eens meer dan 2 uur na het slikken moeten wachten voordat hij echt doorkwam, omdat ik net daarvoor gegeten had.
Persoonlijk eet ik ruim voordat ik ga gebruiken, omdat ik een ongeduldig ben en omdat ik een harde inslag (binnen een kwartier van niks naar een space) wel kan waarderen. Het zal natuurlijk ook allemaal afhangen van je start hoeveelheid.
s
skinnerdriftLid
01-01-2024, 00:00
#6
aah oke thanx voor je reactie!

dus als ik het goed begrijp:
lege maag:confused:neller inslaan, minder lange space?
volle maag:langzaam inslaan maar een langere space?

en hoeveel langer moet ik dan aan denken? half uurtje of echt uren?
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als er meer MDMA in kortere tijd in je bloed komt zal je space idd iets heftiger zijn. Maar merk het persoonlijk meer aan de upcoming (traag/snel) dan aan de heftigheid.

Een normale warme maaltijd blijft ongeveer drie uur in de maag (google), dus dat is de tijdsduur waar je aan moet denken. Als je twee uur van tevoren klaar bent met eten zal er niet veel meer in je maag zitten en zal het effect niet zo groot zijn. Vooral mensen die snel misselijk worden van MDMA zullen er op letten dat ze niet kort van tevoren eten. Je braakt immers liever water dan een complete maaltijd. Al met al duurt het meestal wel even voordat je bij een feest binnen bent en op een chille plek staat (ervan uitgaande dat je op een feest gaat gebruiken) dus dan hoef je er niet echt rekening meet te houden.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het fijn als mijn maag niet vol en niet leeg is. Gezien de tijd dat je aan het feesten bent met xtc, of ermee bezig, en je dan niet eet, vind ik het voor mezelf wel fijn om zo laat mogelijk te eten omdat ik gewoon eh ja goed voor mijn lichaam wil blijven zorgen, voor zover dat kan. Als ik dan heel vroeg ervoor al eet loop ik nog langer rond zonder brandstof en dat vind ik vervelend. Maar een hele volle maag vind ik ook irritant. :P Dus als het een nachtfeestje is, dan eet ik gewoon avondeten en dan voordat we gaan misschien nog wat kleins.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Ik vind het fijn als mijn maag niet vol en niet leeg is. Gezien de tijd dat je aan het feesten bent met xtc, of ermee bezig, en je dan niet eet, vind ik het voor mezelf wel fijn om zo laat mogelijk te eten omdat ik gewoon eh ja goed voor mijn lichaam wil blijven zorgen, voor zover dat kan. Als ik dan heel vroeg ervoor al eet loop ik nog langer rond zonder brandstof en dat vind ik vervelend. Maar een hele volle maag vind ik ook irritant. :P Dus als het een nachtfeestje is, dan eet ik gewoon avondeten en dan voordat we gaan misschien nog wat kleins.
Klik om te vergroten...

Haha zo deed ik het ook, nu een tijd (jaren) geleden weer zin na al die tijd ineens :)

Er word inderdaad aangeraden een lichte maaltijd te eten 2-3 uur van te voren zover ik mij herinner, met de nadruk op licht zodat je niet onnodig misselijk word als voorbeeld of maagpijn krijgt etc.

Veel plezier!
s
skinnerdriftLid
01-01-2024, 00:00
#10
okee bedankt voor al jullie reacties!

ik ga het gewoon bij mij thuis doen met een paar vrienden! altijd gezellig en een tijdje geleden alweer! (koninginnennacht)

maar ik ga dan denk ik gewoon rond 5-6 uur eten en dan de eerste er gewoon rond 7:30-8 uur ingooien!

word weer een leuke nacht! en veel zin in :)

nog een keer bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."