Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mandragora zei: skinnerdrift zei: en heb je nog een tip om het te eten? we gaan het warschijnlijk met vla doen is het dan nog steeds heel erg vies? Klik om te vergroten... Gewoon rustig opkauwen tot het een papje word dan doorslikken dan volgende paddo's naarbinnen...., Om zo'n mooie ervaring te gaan meemaken mag er vooraf wel wat geboet worden toch? Zo erg is die smaak toch niet Heb het zelf nooit met andere voedingsmiddelen geconsumeerd. Proef de paddo,Voel de paddo... Klik om te vergroten... hmmm ja denk wel dat ik het met vla probeer... zelf bij het slikken van pillen had ik problemen (had het als kind nooit gedaan) dus voor het eerst een pil slikken is ook best lastig :P"
"snackies, snackie nemen/droppen of gewoon p"
"hallo ik ben 17 jaar en dit is mijn tripreport van koninginnen nacht! ik had sinds oud en nieuw niks gebruikt en dacht dit is wel een mooi moment nog wat gezeik gehad om de pillen te fixen maar uiteindelijk toch gelukt! ik kreeg dus het laatste wat er bij ons te krijgen was een vriend van me kreeg wat en ik kreeg 3 pillen beetje zandachtige kleur en een diamandje erop volgens de dealer was het maar 90-100 maarja zo vaak had ik het nog niet gedaan dus ik was wel blij. ik zat thuis met wat vrienden dus ik dacht nou ik neem eerst wel een halve omdat ik niet zeker wist wat voor pillen het waren. ik sprong een half uur later bij een maat achterop de brommer om naar andere mensen te gaan die al aan het spacen waren, na een tijdje achterop de brommer voelde ik niks dus ik maar die andere helft genomen. we reden verder en bij ons kun je over een vliegveld rijden en precies daar begon de space! erg vet natuurlijk dus eenmaal op de plek aangekomen (bosachtige plek ook leuk!) ging ik met een maat maar ff een rondje lopen jointje roken je kent het wel uurtje later of 2 uur later nam ik nog een halve ik spacede em lekker! nou een paar rondjes en wat joints verder kwam ik op het idee dat me ouders op vakantie waren! dus wij naar mijn huis daar verder gechillt muziekie aan in de tuin veeeel joints gerookt lekker! rond 6 uur kwamen we op het idee om bij onze lokale kroeg naar het bierontbijt te gaan rond 8 uur gingen we daar naartoe er waren alleen nog wat overlevers die niet hadden geslapen net als ik :P ff gelachen daar en toen vond ik het wel tijd om te gaan slapen dus naar huis gegaan en maar gaan slapen ik moest trouwens wel overgeven 1 keer geen idee hoe dat kwam (mischien omdat ik 2 peuken achter elkaar heb gerookt?) uiteindelijk 2,5 pil op naja ik heb weer een top avond/nacht gehad en dacht ff delen met jullie mvg"
"hallo ik heb een best simpele vraag. is het beter om veel te eten voor dat je xtc neemt of niet? ik ben van plan zaterdag best vroeg na het avond eten een pil te nemen rond 8 uur nemen kan ik dan beter rond 4 uur eten of rond 6 uur? alvast bedankt!"
"aah oke thanx voor je reactie! dus als ik het goed begrijp: lege maagneller inslaan, minder lange space? volle maag:langzaam inslaan maar een langere space? en hoeveel langer moet ik dan aan denken? half uurtje of echt uren?"
"okee bedankt voor al jullie reacties! ik ga het gewoon bij mij thuis doen met een paar vrienden! altijd gezellig en een tijdje geleden alweer! (koninginnennacht) maar ik ga dan denk ik gewoon rond 5-6 uur eten en dan de eerste er gewoon rond 7:30-8 uur ingooien! word weer een leuke nacht! en veel zin in nog een keer bedankt!"
"hallo! zaterdag was een leuke nacht! weet er alleen niet veel meer van... ik heb geen idee of het aan het eten lach maar: rond 7 uur nam ik de 1e pil uur later voelde ik nog niks... dus rond 8 uur nog een halfje genomen half uur later nog niks... dus rond half 9 nog een halfje genomen en rond 9 uur half 10 sloeg die in hoor... wel heftig maar wel goed gegaan! rest van de avond nog 1 groene android genomen in halfjes"
"hallo ik ben nieuw hier kevin aangenaam! ik ga 24 december voor de 2de keer in me leven mdma gebruiken. nu was mijn vraag kan ik het dan gewoon dezelfde week weer gebruiken? of heeft dat geen effect? mvg"
"oke maar als je dus een beetje veel neemt zal je nog wel spacen?"
"het zijn trouwens wel mdma kristallen en ik heb genoeg"