Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil graag eens ritalin/concerta gebruiken maar ken helaas niemand met ad(h)d Wil het niet als tripmiddel ofzo gebruiken, maar heb het vermoeden dat ik add heb. Het is altijd chaos in me hoofd en kan me erg moeilijk concentreren, alleen als iets me echt boeit. Voordat ik naar mijn huisarts ga wil ik eerst ff proberen wat voor effect het op me heeft. Gebruikte ook wel es speed en dat maakte de chaos in me hoofd wel minder maar om dat nu elke dag te gebruiken lijkt me niet zo verstandig."
"Ik nam er de 1ste x ook 2 met wat alcohol. Was wel een erg relaxt gevoel maar echt veel stelt het niet voor. Ik werd er moe van en kon lekker slapen. Ik vind het niet echt geschikt voor recreatief gebruik. Grtz"
"Paar jaar geleden tijdens het uitgaan en soms opt werk, maar daar werd ik soms een btje para van dan dacht ik dat iedereen het aan me merkte . Laatste tijd meer int weekend, nodig ik een paar vrienden thuis uit die dan heel het weekend blijven en dan met ze allen helemaal van de kaart zijn das dan echt kickuh. Maanden erna denk je er nog aan hoe vaag we allemaal waren en wat we allemaal deden."
"Tja, is voor iedereen verschillend, is maar net waar je van houdt. Voor mij is het in ieder geval nie echt boeiend. Ik ben liever wat actiever en "helderder" (zo voelt het in ieder geval) Grtz"
"Succes"
"Precies! Ik dus ook. Ik heb een advertentie op allerlei.nl gevonden waar iemand het te koop aanbied en daar ben ik nu mee bezig."
"Jah klopt! Het waren oude advertenties ja, maar ze stonden er nog dus heb het maar ff geprobeerd! Degene zegt dat ie het vandaag naar me verzend, dus denk dat ik het maandag/dinsdag binnen heb! Als je het nog nodig hebt en ik heb het van hem netjes ontvangen enzo kan ik je zijn mail wel ff doorgeven! Ben jij ook blij!! Grtz"
"Is dat gewoon precies hetzelfde als ritalin? Of zijn er toch wel wat verschillen?"
"Aha oke, je hebt ook Concerta dat werkt veel langer dan Ritalin en daar hoef je maar 1 per dag van in te nemen. Ritalin werkt maar 2-3 uurtjes. Hoe zit dat met dat wat jij hebt? Heb mijn Ritalin btw net ontvangen en heb er net 1tje ingenomen, nu maar ff afwachten. Grtz"