Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Inslag, altijd 'vaag'

[XTC] Inslag, altijd 'vaag'

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HardxBassLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halleuu, mede DF'ers.

Om te beginnen zal ik alvast een paar dingen vertellen, misschien dat dit op jullie antwoord van toepassing is.

Ik doe érg goed mijn best om goed te pre-loaden. Hier een lijstje met wat ik tijdens het pre-loaden allemaal tot mij neem:

- Vitamine C
- Vitamine B complex
- Visolie (voor het tegengaan van oxidative stress)

De dag na (meestal tegen de middag) neem ik 100 á 150 MG 5-htp om mijn serotonine niveau weer wat omhoog te krikken. Meestal doe ik dit nog tot 2 á 3 dagen erna.

Dit alles zorgt erbij elkaar voor dat ik minder brak ben, daarintegen heb ik wel een ander raar probleem.. Wat hier misschien wel mee te maken kán hebben.

Komtie:
Wanneer ik XTC neem, heb ik het altijd lastig met de inslag. BEHALVE als ik met weinig begin (kwartje, á 45 MG). Hier voel ik vrij weinig van, dus pak meestal drie kwartier erna nog een kwart. Daarna begint het te werken, om het zo maar te zeggen.

Elke keer wanneer ik meer dan dit neem in een x, dus een halve.. Gaat het niet écht goed. Ik voel me onrustig, vind het niet meer leuk.. Vooral heel erg druk maken om onzinnige dingen, zoals wat we precies gaan doen.. Hoe laat we naar huis gaan etc etc.

Wanneer ik met een kwart begin is dit dus niet het geval.. Als ik hem eenmaal 'space' kan ik ook rustig een halve pakken zonder problemen.

Iemand enig idee hoe dit kan?.. Ik erger me er opzich niet aan, maar wil gewoon graag weten hoe dit kan.


Greetzz
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey man,

Ik herken je 'probleem'. Je hoeft het echter niet als een probleem te zien denk ik. Ik heb dit namelijk ook (meestal) als ik meer dan 100mg in één keer neem is het voor mij ook altijd wat wazig, ik word moe, heb er geen zin meer in, stemming valt weg en het allerliefste lig ik thuis lekker in mijn bed. Op een gegeven moment vervalt dat, en alles wat ik daarna slik maakt niet meer uit, alles is vanaf dan lekker en hard.

Begin ik met een kwartje, is dat vervelende effect er niet/zeer weinig. Als ik dan wacht tot het kwartje echt zijn werk doet, (1 uur meestal ongeveer) kan ik slikken wat ik wil en heeft dit geen negatieve gevolgen meer op mijn emoties. Ik zeg altijd als ik er in eenmaal in zit, maakt het niet meer uit.

Begin dus altijd met een kwartje, vaak 3 kwatier/uur erna nog een kwartje (of een halfje) en vanaf daar begint het

Cheers :grin:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie het probleem niet? Dan begin je toch gewoon lekker met een kwartje? Als je daar lekker op gaat...

Waarom wordt tegenwoordig toch zoveel gedacht dat meer beter is.. Less is more!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
harry123 zei:
Waarom wordt tegenwoordig toch zoveel gedacht dat meer beter is.. Less is more!
Klik om te vergroten...
Dit!!!

Maar uhm, ja, merk je zoveel verschil met de inname van die vitaminen? Ik neem namelijk sinds een tijd multivitaminepillen (niet alleen voor/na drugs maar gewoon altijd, oa omdat ik vegetarier ben), maar ik heb eigenlijk geen verschil gemerkt met drugs.. Hoopte wel dat het zou helpen om alles wat meer op te vangen maar geen aandacht aan het verschil besteedt. Dat wat jij hebt herken ik dan ook niet..
Heb wel de laatste keren geen last gehad van een dip, maar ja, moeilijk zeggen of dat er iets mee te maken heeft toch? Kan elke keer weer anders zijn, denk ik dan..

Maar ja zoals Harry zegt, met een kwartje beginnen ipv een halfje is geen probleem toch.. Heb je uiteindelijk ook minder mdma op dus zal je kater een kwartje minder zijn xD
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het lichaam reageert op een binnenkomende stof, in dit geval MDMA. Als je dit rustig doseert, dus in jouw geval, een kwartje en daarna weer een kwartje, wordt de stof geleidelijker opgenomen. Als je in een keer een halfje neemt, komt het stofje hard opzetten, daar krijg je lichamelijke en geestelijke effecten van.

Het is net alsof je een paar biertjes drinkt en dan rustig aan dronken wordt(of voor de meisjes een wijntje) of je giet meteen een hele glas wodka naar binnen. Met de biertjes voel je je(in de eerste instantie) wel lekker en geleidelijk aan word je dronken, met de wodka knalt het in als een bom en voel je je gewoon niet lekker(buikpijn e.d.). Daar ligt het dus aan. Als je nou eenmaal dronken bent, dan kan je goed doordrinken(tot een bepaalde grens natuurlijk). Het valt in ieder geval te vergelijken met MDMA.
t
tomzeurLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoort er bij. Niks aan te veranderen helaas.
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn hier mensen die wel is een hele pil in 1 keer droppen?
En dan heb ik het over pillen van ong 200mg?


Ik heb ook altijd moeite met het inslaan, altijd kut tenzij het soms gelijdelijk komt.
Mijn 2e keer XTC had ik anderhalve Nintendo naar binnen gewerkt totdat alle 3 de halfjes insloegen en dacht dat ik dood ging..
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#8
ravage zei:
Zijn hier mensen die wel is een hele pil in 1 keer droppen?
En dan heb ik het over pillen van ong 200mg?


Ik heb ook altijd moeite met het inslaan, altijd kut tenzij het soms gelijdelijk komt.
Mijn 2e keer XTC had ik anderhalve Nintendo naar binnen gewerkt totdat alle 3 de halfjes insloegen en dacht dat ik dood ging..
Klik om te vergroten...

Heb ooit eens 'n partyflock in 1x geslikt, 180-190mg schat ik zo?
C
ChaserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt heel herkenbaar!

Ik zelf ben meestal erg moe ineens. Gapen, suf op de bank hangen. Tot de pil echt begint te werken. Dan moet ik meestal vlotjes naar de wc met halve darmklachten haha. Daarna begint het feest! Ineens is alles top!

Ik heb mezelf eens in de gaten gehouden en ik merk dat als ik (niet onder invloed van XTC) enigszins last van zenuwen krijg, het gevoel vergelijkbaar is. Ik gooi het dus even op de loskomende zenuwen bij mezelf.

Ik heb zelf nooit in 1x een 200mg pil genomen. Wel twee stuks (in totaal 400mg) verspreid over de hele avond. Telkens halfjes genomen met een pauze van maximaal twee uur. De eerste paar keer moest ik toch aardig kotsen toen de tweede halve insloeg. Maar dat voelt dan gewoon helemaal fijn en goed, hoe maf ook :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ravage zei:
Zijn hier mensen die wel is een hele pil in 1 keer droppen?
En dan heb ik het over pillen van ong 200mg?


Ik heb ook altijd moeite met het inslaan, altijd kut tenzij het soms gelijdelijk komt.
Mijn 2e keer XTC had ik anderhalve Nintendo naar binnen gewerkt totdat alle 3 de halfjes insloegen en dacht dat ik dood ging..
Klik om te vergroten...


Zelf eens gedaan, geen succes, niet meer.

Vrienden van me doen het geregeld maar hebben veel hogere tollerantie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."