#1
Ik heb pas 5 keer gebruikt maar ben eigenlijk alleen de eerste en de laatste keer heel erg brak geweest. Ik denk dat het komt door een erg hoge dosis.
De eerste keer pakte ik pas om half 3 een halve en was ik erop aan het wachten, toen ik na een uur nog niets voelde heb ik nog een halve gepakt en ben daarna ontzettend hard gegaan.
De laatste keer heb ik 1,5 blauwe superman gehad terwijl ik nog nooit meer dan 1 pil had gepakt. De keren ertussenin heb ik iets minder gehad of beter over de avond verdeeld en heb ik totaal geen last gehad van die dinsdagdip.
Maar het zal ook nog wel per persoon verschillen... Ik ken een jongen van 20 jaar +/- 180 cm lang en ik schat 65 kilo die iedere keer dat hij pakt 3 schijven achterover gooit maar nooit last heeft van een dip. Hij zegt dat het vooral komt doordat je goed moet eten de dag erna, veel vitamines en koolhydraten
De eerste keer pakte ik pas om half 3 een halve en was ik erop aan het wachten, toen ik na een uur nog niets voelde heb ik nog een halve gepakt en ben daarna ontzettend hard gegaan.
De laatste keer heb ik 1,5 blauwe superman gehad terwijl ik nog nooit meer dan 1 pil had gepakt. De keren ertussenin heb ik iets minder gehad of beter over de avond verdeeld en heb ik totaal geen last gehad van die dinsdagdip.
Maar het zal ook nog wel per persoon verschillen... Ik ken een jongen van 20 jaar +/- 180 cm lang en ik schat 65 kilo die iedere keer dat hij pakt 3 schijven achterover gooit maar nooit last heeft van een dip. Hij zegt dat het vooral komt doordat je goed moet eten de dag erna, veel vitamines en koolhydraten
