#1
Ik heb ze alle 2 al gehad en het zijn beide goede snoepjes. Van elk een halfje nemen is inderdaad ook een goede optie. Steek ze best niet alle 2 ![:tearsofjoy:]()
rode superman 174mg MDMA bevat en dat groene partyflocks zijn getest op 187
Ik lees ook van de groene partyflocks dat het erg goede pillen zijn en dat ze beter zijn als de rode supermannen.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."