Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlein dilemmatje

Klein dilemmatje

8 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MDmaneschijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ze alle 2 al gehad en het zijn beide goede snoepjes. Van elk een halfje nemen is inderdaad ook een goede optie. Steek ze best niet alle 2 :tearsofjoy:
D
DaDutchDudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen,

Even een klein vraagje van een nieuw lid.

Aanstaande dinsdag heb ik thuis een klein en besloten feestje. Hierbij zal xtc genomen worden.
Ik heb de hand weten te leggen op rode supermannen, dit schijnen erg goede pillen te zijn als ik iedereen mag geloven. Pillreports geeft overwegend goede reviews, met enkele wat mindere reports. De spreiding schijnt echt enorm te zijn bij deze rode snoepjes.

Echter, een goede vriend van mij neemt groene partyflocks mee. Er is dus een klein luxeprobleem als ik het zo mag stellen. Ik lees ook van de groene partyflocks dat het erg goede pillen zijn en dat ze beter zijn als de rode supermannen. Pillreports geeft echter aan dat dat verschil miniem is.

Nu is mijn vraag als volgt: Welke is volgens jullie aan te raden? En om welke redenen?

Het gaat mij niet om de sterkte van de pillen, beide zijn namelijk getest en gemiddeld kwam er uit dat de rode superman 174mg MDMA bevat en dat groene partyflocks zijn getest op 187. Voor die paar milligrammen maakt dat dus niet uit. Het gaat mij om de hele ervaring van de pil.

Ik hoop van jullie te horen,

groetjes,

DDD
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas laten ze niet weten hoe zuiver die pillen zijn, als voorbeeld:
rode superman 174mg MDMA bevat en dat groene partyflocks zijn getest op 187
Klik om te vergroten...

Het kan zijn dat die 174mg van die rode supermans 70% is , en de andere 50%. Zou het in dat geval vragen welke hun aanraden (neem aan dat hun er al ervaring mee hebben)

Ik lees ook van de groene partyflocks dat het erg goede pillen zijn en dat ze beter zijn als de rode supermannen.
Klik om te vergroten...

Houd er rekening mee dat op pillreports vaak de dealers zelf allemaal goede reviews/reacties erop geven om zo hun spul aantrekkelijker te laten lijken (en zo meer te verkopen) . Zou daar dus geen concrete conclusie uit trekken als ik jou was.

Zelf zou ik dan voor de 'Supermans' gaan om de simpele reden dat ook al is het verschil klein, je het beter kan doseren. Mocht het toch tegenvallen probeer je de andere de volgende keer uit. Is slechts mijn idee als ik in jou schoenen zou staan.

Hoe dan ook veel plezier ermee! :xtc:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of je neemt van allebei een stukje, net als met taart op een verjaardag :P

Sluit me aan bij 25tolife. Ik heb zelf wel eens blauwe supermans gehad, dat waren goeie. Maar die andere zijn misschien ook wel prima. (lekker advies)

have fun!
D
DaDutchDudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey mensen!

Bedankt voor jullie reacties.

Het gaat sowieso bij een 1 tot anderhalf pil blijven. Supermannen hadden mijn eerste voorkeur en deze gaat het dan ook worden.

@25tolife Je hebt helemaal gelijk. Jammer dat de resultaten alleen het percentafe MDMA afgeven en niet de zuiverheid. Zou wel een stuk handiger zijn als dat wel zou gebeuren :grin:
Betreft pillreports. Daar kan ik van zeggen dat ik me bewust ben van het feit dat dealers daar goede reports aan hun eigen producten geven. Ik trek daar dan ook geen conclusie uit :)


Nogmaals bedankt voor de reacties :)

Groetjes,

DDD
W
WhiteWidowLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:

Ik raad de rode superman aan! De groene partyflock heb ik nog nooit geprobeerd, maar de rode superman wel.
Ik vond de space precies goed: niet te hard maar precies goed en een lekker effect. Het hangt natuurlijk ook af van de lengte en het gewicht, maar naar mijn mening was het de beste die ik ooit heb gebruikt.
Mij werd verteld dat een rode superman 200mg MDMA bevat en ik ben 1,78 en weeg 60 kilo (dat je het een beetje kan vergelijken met jouw lengte/gewicht).
Succes en veel (space) plezier! :)

:wave:
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien een beetje laat maar wil toch even wat zeggen.
MDMA=MDMA. Elke pil met alleen maar mdma is hetzelfde. Er is dus geen verschil in werking. De reden dat je bijvoorbeeld de ene keer heel erg hard danst en de andere keer heel veel wilt praten heeft met andere factoren te maken.
En 25tolife volgens mij vergis je je. Ik ken toevallig de drukker van de blauwe lieveheersbeestjes en die heeft mij verteld dat als je een pil wilt maken van 200 mg, je niet 200 mg van bijvoorbeeld 80% erin doet, maar 250 mg zodat je 200mg krijgt.
het testcentrum zoekt ook alleen naar mdma dus het lijkt me dat dit gaat over 100% mdma.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het testcentrum meet inderdaad de hoeveelheid MDMA-base, de geteste hoeveelheid in een testcentrum van een pil is dan ook inderdaad de effectieve hoeveelheid werkzame stof. Alleen bij het testen van poeders zul je een percentage zuiverheid krijgen, dat is de hoeveelheid MDMA-base per massahoeveelheid. Dus met MDMA-poeder getest op 50% zul je na inname van 1 gram(niet doen, teveel) 'slechts' 500 mg MDMA-base binnenkrijgen (deze is vergelijkbaar met de testresultaten van je pil) en de overige 500mg is een stof om het MDMA aan een zout te binden en eventuele versnijdingsmiddelen.

En inderdaad MDMA = MDMA. De set en setting bepalen vaak of je beter kunt hangen of gaan dansen.
m
marianLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ze alle twee gehad en om lekker te hangen is de flock echt tien keer fijner. Relaxed. Superman is meer om te ondernemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."