Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensen! Bedankt voor jullie reacties. Het gaat sowieso bij een 1 tot anderhalf pil blijven. Supermannen hadden mijn eerste voorkeur en deze gaat het dan ook worden. @25tolife Je hebt helemaal gelijk. Jammer dat de resultaten alleen het percentafe MDMA afgeven en niet de zuiverheid. Zou wel een stuk handiger zijn als dat wel zou gebeuren Betreft pillreports. Daar kan ik van zeggen dat ik me bewust ben van het feit dat dealers daar goede reports aan hun eigen producten geven. Ik trek daar dan ook geen conclusie uit Nogmaals bedankt voor de reacties Groetjes, DDD"
"Hoi iedereen, Even een klein vraagje van een nieuw lid. Aanstaande dinsdag heb ik thuis een klein en besloten feestje. Hierbij zal xtc genomen worden. Ik heb de hand weten te leggen op rode supermannen, dit schijnen erg goede pillen te zijn als ik iedereen mag geloven. Pillreports geeft overwegend goede reviews, met enkele wat mindere reports. De spreiding schijnt echt enorm te zijn bij deze rode snoepjes. Echter, een goede vriend van mij neemt groene partyflocks mee. Er is dus een klein luxeprobleem als ik het zo mag stellen. Ik lees ook van de groene partyflocks dat het erg goede pillen zijn en dat ze beter zijn als de rode supermannen. Pillreports geeft echter aan dat dat verschil miniem is. Nu is mijn vraag als volgt: Welke is volgens jullie aan te raden? En om welke redenen? Het gaat mij niet om de sterkte van de pillen, beide zijn namelijk getest en gemiddeld kwam er uit dat de rode superman 174mg MDMA bevat en dat groene partyflocks zijn getest op 187. Voor die paar milligrammen maakt dat dus niet uit. Het gaat mij om de hele ervaring van de pil. Ik hoop van jullie te horen, groetjes, DDD"