#1
Hallo mensen!
Even een vraagje: Hoe slecht is het om twee weekenden achter elkaar een feest te hebben waarbij je XTC gebruikt? Het zit namelijk zo:
Volgend jaar zomer ga ik de 26e van juli naar Tomorrowland in Antwerpen en ben van plan dan lekker te gaan snoepen! Niks mis mee omdat ik de rest van de zomer en lente ervoor NIETS gebruik. Maar de week erop, de 2e van augustus ga ik naar Dance Valley in Spaarnwoude en wil ik wederom aan de XTC... Normaal doe ik dat nooit en zorg ik dat er ZEKER minimaal 3 maanden tussen mijn gebruik zit. Meestal zelfs veel langer omdat ik echt maar 2 hoogstens 3x per jaar gebruik. Hoeveel kwaad kan het om 1 malig 2 weekenden achter elkaar te gebruiken?
Ik zal rondom die periode extra gezond eten en goed rusten. En zal de XTC op Dance Valley (2e weekend) nog wel goed werken?![:confused:]()
Even een vraagje: Hoe slecht is het om twee weekenden achter elkaar een feest te hebben waarbij je XTC gebruikt? Het zit namelijk zo:
Volgend jaar zomer ga ik de 26e van juli naar Tomorrowland in Antwerpen en ben van plan dan lekker te gaan snoepen! Niks mis mee omdat ik de rest van de zomer en lente ervoor NIETS gebruik. Maar de week erop, de 2e van augustus ga ik naar Dance Valley in Spaarnwoude en wil ik wederom aan de XTC... Normaal doe ik dat nooit en zorg ik dat er ZEKER minimaal 3 maanden tussen mijn gebruik zit. Meestal zelfs veel langer omdat ik echt maar 2 hoogstens 3x per jaar gebruik. Hoeveel kwaad kan het om 1 malig 2 weekenden achter elkaar te gebruiken?
Ik zal rondom die periode extra gezond eten en goed rusten. En zal de XTC op Dance Valley (2e weekend) nog wel goed werken?