X-men zei:
Bedankt voor je reactie QocaïneIsBack..
Maar als je goed had gelezen was ik dat ook van plan!!
Weet je trouwens ook hoe het komt dat vrouwen minder nodig kunnen hebben? Is dit in verband met lichaamsgewicht?
Of hebben ze andere stofjes in hun lichaam waardoor de pil harder kan knallen??
Dit las ik inderdaad later.
Ik heb me laten vertellen dat het effect bij vrouwen heftiger is door o.a. verschillen in de lichaamsbouw. Vrouwen zijn over het algemeen kleiner dan mannen en hebben minder bloed in het lichaam. Hierdoor heeft de dosis meer effect dan bij mannen.
Over het algemeen kan als fijne (begin)dosis het volgende worden aangenomen: 1mg per 1kg lichaamsgewicht. Dus als jouw vrouw bijvoorbeeld 60kg weegt, dan is een halve pil mooi om mee te beginnen. Maar een kwartje - zoals je zelf aangeeft - kan helemaal geen kwaad.
Veel plezier, ik ben benieuwd naar je bevindingen.
*Edit: Antwoord op je laatst gestelde vraag.
Gemiddeld gezien wordt een pil (oraal) in 1 uur opgenomen. Dit betekent dat vanaf 1 uur de eerste effecten merkbaar zullen zijn. Dit is echter afhankelijk van verschillende oorzaken zoals de stofwisseling en wanneer je voor het laatst hebt gegeten. Zelf voel ik de eerste effecten na 30 minuten, maar ik heb ook vrienden die pas na 2 uur wat gaan voelen.
Concreet gesteld zou ik het volgende aanraden:
Wanneer de effecten niet voelbaar zijn, of niet lijken te komen > Na 2,5 á 3 uur.
Wanneer de gewenste effecten wél zijn bereikt, en je wilt langer genieten > 2 á 3 uur ná de eerste effecten. Dan loopt het mooi in elkaar over.