#1
In zijn openingspost stond dat ze getest waren op 100mg, dan hoef je toch niet meer met een kwartje te werken?
Ik snap dat je bij ongeteste pillen niet met halfjes moet werken, omdat er teveel hooggedoseerde pillen zijn. Maar 25mg lijkt me nog steeds ook voor een vrouw vrij weinig. Een halve pil is nog minder dan de 1mg/kilo (i presume).
Ik snap dat je bij ongeteste pillen niet met halfjes moet werken, omdat er teveel hooggedoseerde pillen zijn. Maar 25mg lijkt me nog steeds ook voor een vrouw vrij weinig. Een halve pil is nog minder dan de 1mg/kilo (i presume).