Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Zal me even voorstellen, ik ben "Brian" en 27 lentes jong. (Gebruik niet mijn echte naam in verband met herkenning) Ben al een enige tijd aan het mee lezen op dit o zo interessante forum. Ik rook al sinds mijn 11e dagelijks zo'n 1,5 gram Cannabis en hasj. En ben al aardig uitgekeken op het groene goedje!! Heb ook al kennis gemaakt met coke en speed! SENSATION WHITE 2012 PRAAG Maar trekt mij niet zo. heb zelf 1 keer eerder Xtc gebruikt en dat was in mijn eentje lekker thuis op de bank. 2 Witte bentley's getest op ong 100mg In 1 woord GENIAAL!! Het heeft mijn aandacht getrokken.. Nu is mijn vraag of het verstandig is om dat ook eens samen met mijn vrouw te gaan proberen!! Voor haar de eerste keer en wetend dat ze last van stemmingswisselingen en borderline heeft! Denk dat ze het wel kan waarderen. Hoe denken jullie erover?? Grtzz"
"Ze heeft een tijdje venlafaxine 37,5mg ( geloof ik) gebruikt... Maar is er nu een dikke twee maand vanaf... Ze staat er zelf wel positief tegenover vooral na mijn ervaring er mee... Kan aan niks anders meer denken.. Denk dat We er gewoon voor gaan... Je komt er pas achter als je het probeert.. Ik zat er aan te denken om eerst alle twee een halve te droppen en dan een stuk te gaan wandelen.. ( aangezien ik er de vorige keer twee heb gehad ging ik net iets te hard voor een uurtje, en daarna ging het perfect.. ) of lijkt het jullie verstandig om gewoon lekker thuis te blijven???"
"Bedankt voor je reactie QocaïneIsBack.. Maar als je goed had gelezen was ik dat ook van plan!! Weet je trouwens ook hoe het komt dat vrouwen minder nodig kunnen hebben? Is dit in verband met lichaamsgewicht? Of hebben ze andere stofjes in hun lichaam waardoor de pil harder kan knallen??"
"Bedankt voor je reactie 25tolife.. Heb veel aan je info.. Ga zelf beginnen met een halve en lijkt me dus verstandig om mijn vrouw eerst een kwartje te geven.. Heb in de planning staan dat We eerst beginnen met een wandeling om onze gedachtes ergens anders op te brengen.. Thuis heb ik een hele skala aan muziek klaar liggen en een lamp wat allerlei verschillende kleuren geeft.. Wierook heb ik nog genoeg liggen.. ( goeie tip trouwens) Zal romantisch muziek ons in een goeie mooth kunnen brengen? Weet wel dat We ons niet hoeven te vervelen.. :P"
"Fool zei: Klinkt alsof jullie een gezellige avond gaan hebben! Ik zou alleen niet te ver weg gaan lopen, zodat jullie snel terug kunnen als het niet bevalt. Ik wil wel even kwijt dat 25mg zelfs voor een vrouw nogal aan de lage kant zit. Ik kan me slecht voorstellen dat 50mg teveel zou zijn, maarja iedereen zit natuurlijk anders in elkaar. Have fun! Klik om te vergroten... Dank je voor je reactie!! Waren ook niet van plan om ver van huis te gaan wandelen.. Er is op ong 5 minuten wandelen een park a.k.a bos.. En ik neem voor de zekerheid genoeg suikers mee mocht het slecht vallen bij haar.. En ik kan beter met een kwartje beginnen want mocht een halve tog te veel zijn kan ik het er niet meer uithalen.. Maar als een kwartje tog te weinig blijkt te zijn hoe lang moet ik dan wachten om haar vervolgens het andere kwartje te geven?? Grtz"
"Pandan zei: QocaïneIsBack zei: Dus als jouw vrouw bijvoorbeeld 60kg weegt, dan is een halve pil mooi om mee te beginnen. Klik om te vergroten... Dat raad ik ten zeerste af. Een halve bij een beginnend gebruiker is behoorlijk veel. Ik als ervaren gebruiker had laatst moeite met een halfje, en ik weeg 90 kilo. Een kwartje is de goede startdosis in dit geval. Klik om te vergroten... Ben zelf ook bang dat een halve voor de eerste keer teveel van het goeie zou zijn, daarom geef ik gewoon eerst een kwart, kan altijd nog wel meer geven. wil graag dat de eerste keer goed valt bij haar, want krijgt ze direct een slechte ervaring kan ik het in de toekomst wel verder vergeten. Ik daar in tegen heb bij de eerste keer een halve gedropt, maar voelde na anderhalf uur nog niks, en heb daarna direct de tweede helft geslikt. ( was nog niet zo goed ingelezen als nu ) weer een uur gewacht en voelde nog helemaal niks, en dacht bij mezelf "zullen wel mooie schijt pillen zijn".. heb daarna een hele pil er achter aan gegooit... nou dat duurde maar tien minuten en begon me daar tog keihard te spacen. heb geloof ik wel een uur alleen maar heen en weer gelopen in mijn appartement, met de gedachten "gaat dit wel goed" wist niet meer wat voor en achter was, compleet met hele erge hart kloppingen.. dat gevoel wil ik haar graag besparen omdat ze uit haar zelf al een aardige doemdenker is.. daarom dus eerst een kwartje!!"
"QocaïneIsBack zei: X-men zei: Bedankt voor je reactie QocaïneIsBack.. Maar als je goed had gelezen was ik dat ook van plan!! Weet je trouwens ook hoe het komt dat vrouwen minder nodig kunnen hebben? Is dit in verband met lichaamsgewicht? Of hebben ze andere stofjes in hun lichaam waardoor de pil harder kan knallen?? Klik om te vergroten... Dit las ik inderdaad later. Ik heb me laten vertellen dat het effect bij vrouwen heftiger is door o.a. verschillen in de lichaamsbouw. Vrouwen zijn over het algemeen kleiner dan mannen en hebben minder bloed in het lichaam. Hierdoor heeft de dosis meer effect dan bij mannen. Over het algemeen kan als fijne (begin)dosis het volgende worden aangenomen: 1mg per 1kg lichaamsgewicht. Dus als jouw vrouw bijvoorbeeld 60kg weegt, dan is een halve pil mooi om mee te beginnen. Maar een kwartje - zoals je zelf aangeeft - kan helemaal geen kwaad. Veel plezier, ik ben benieuwd naar je bevindingen. *Edit: Antwoord op je laatst gestelde vraag. Gemiddeld gezien wordt een pil (oraal) in 1 uur opgenomen. Dit betekent dat vanaf 1 uur de eerste effecten merkbaar zullen zijn. Dit is echter afhankelijk van verschillende oorzaken zoals de stofwisseling en wanneer je voor het laatst hebt gegeten. Zelf voel ik de eerste effecten na 30 minuten, maar ik heb ook vrienden die pas na 2 uur wat gaan voelen. Concreet gesteld zou ik het volgende aanraden: Wanneer de effecten niet voelbaar zijn, of niet lijken te komen > Na 2,5 á 3 uur. Wanneer de gewenste effecten wél zijn bereikt, en je wilt langer genieten > 2 á 3 uur ná de eerste effecten. Dan loopt het mooi in elkaar over. Klik om te vergroten... Dank je voor je uitgebreide reactie, ben van plan om aanstaande vrijdag de pillen te nuttigen..( pfff duurt nog zo lang ) zal mijn bevindingen hier verder posten.. ( mischien wel live )"
"Ben zelf ook bang dat een halve voor de eerste keer teveel van het goeie zou zijn, daarom geef ik gewoon eerst een kwart, kan altijd nog wel meer geven. wil graag dat de eerste keer goed valt bij haar, want krijgt ze direct een slechte ervaring kan ik het in de toekomst wel verder vergeten. Klik om te vergroten... Heb de pillen nog niet aangeschaft. als ik ze thuis heb ben ik bang dat ik niet kan wachten tot vrijdag!! M'n dealer/vriend heeft iedere keer verschillende pillen, maar laat ze wel testen. ff afwachten dus.."
"Mijn vrouw lijkt me de beste DRUGS om geil te worden..."
"Ik Denk als je een goeie relatie heb dat je geen fuckbuddy nodig Hebt.. Als je er tog 1 nodig denkt te hebben ben je na mijn idee nog niet de juiste vrouw tegen gekomen.."