#1
Hallo mensen,
Volgende week staat er voor mij weer een leuk feestje op het programma waar ik van plan was om weer eens lekker te gaan snoepen.
Ik wil echter deze keer wat dingen anders gaan doen dan voorheen...
Waarom?
Ik heb nu al een aantal malen XTC gebruikt (6 keer). Afgezien van de eerste keer, merk ik eigelijk iedere keer dat ik moeite heb met lekker losgaan en keihard dansen. Zodra mijn eerste halfje in kickt voel ik me geweldig, maar ik word altijd een beetje duizelig en licht in mijn benen. Ik moet altijd even gaan zitten bij het in kicken en ik merk ook dat ik daarna altijd wat mellow ben de hele avond. Ik voel me top, maar ik mis de energie om echt lekker los te gaan.
Nu heb ik al een beetje hier en daar gelezen dat dit waarschijnlijk komt omdat de startdosis te hoog is. Ik ben geen kleine jongen, 1,88m en 85kg, maar ik merk als ik met een halfje van een 200mg pil begin, dat deze toch iedere keer weer best hard inslaat.
Daarnaast heb ik eigelijk ook altijd geprobeerd om ruim van te voren en niet te veel te eten zodat ik een lege maag heb wanneer ik mijn halfje in neem. Ik wil deze keer eigelijk proberen om iets korter van te voren nog een klein beetje te eten.
Mijn vraag is nu of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren als ik bij het inslaan en hoe zij het op hebben gelost? Hoe ver van te voren eten jullie als jullie naar een feest gaan? En hoeveel eten jullie? Adviseren jullie om toch op een lege maag te beginnen met een kwartje of kan ik beter nog een broodje pakken X uur van te voren en gewoon een halve pakken? Welke combinaties helpen voor jullie het best?
Ik hoop van jullie te horen![:)]()
Volgende week staat er voor mij weer een leuk feestje op het programma waar ik van plan was om weer eens lekker te gaan snoepen.
Ik wil echter deze keer wat dingen anders gaan doen dan voorheen...
Waarom?
Ik heb nu al een aantal malen XTC gebruikt (6 keer). Afgezien van de eerste keer, merk ik eigelijk iedere keer dat ik moeite heb met lekker losgaan en keihard dansen. Zodra mijn eerste halfje in kickt voel ik me geweldig, maar ik word altijd een beetje duizelig en licht in mijn benen. Ik moet altijd even gaan zitten bij het in kicken en ik merk ook dat ik daarna altijd wat mellow ben de hele avond. Ik voel me top, maar ik mis de energie om echt lekker los te gaan.
Nu heb ik al een beetje hier en daar gelezen dat dit waarschijnlijk komt omdat de startdosis te hoog is. Ik ben geen kleine jongen, 1,88m en 85kg, maar ik merk als ik met een halfje van een 200mg pil begin, dat deze toch iedere keer weer best hard inslaat.
Daarnaast heb ik eigelijk ook altijd geprobeerd om ruim van te voren en niet te veel te eten zodat ik een lege maag heb wanneer ik mijn halfje in neem. Ik wil deze keer eigelijk proberen om iets korter van te voren nog een klein beetje te eten.
Mijn vraag is nu of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren als ik bij het inslaan en hoe zij het op hebben gelost? Hoe ver van te voren eten jullie als jullie naar een feest gaan? En hoeveel eten jullie? Adviseren jullie om toch op een lege maag te beginnen met een kwartje of kan ik beter nog een broodje pakken X uur van te voren en gewoon een halve pakken? Welke combinaties helpen voor jullie het best?
Ik hoop van jullie te horen