Je krijgt echt niet zomaar een hartaanval van XTC, hooguit als je hoogbejaard bent en een slecht hart hebt, een overdosis neemt of combineert met (teveel) andere uppers. Allergie heb ik ook niet van gehoord. Misselijkheid komt wel voor, maar hoeft niet te gebeuren en als het gebeurt is het meestal een kwestie van een keer kotsen en je voelt je weer prima. Als je het in een vertrouwde omgeving doet en de 'trip' goed voorbereid is de kans klein dat je bad gaat. Het kan wat overweldigend zijn, maar als je je niet verzet en alles gewoon over je heen laat komen ga je echt niet zomaar bad.
Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. Niet denken wat er fout zou kunnen gaan, maar gewoon (een gedeelte van) een pil droppen en je hoofd leegmaken of wat gaan doen om je aandacht af te leiden, iig niet aan de X denken. Je merkt vanzelf wel wanneer het begint. Hebben jouw vrienden ervaring? Dan zullen ze je vast prima kunnen helpen. Het belangrijkste is gewoon lekker genieten.![:)]()
Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. Niet denken wat er fout zou kunnen gaan, maar gewoon (een gedeelte van) een pil droppen en je hoofd leegmaken of wat gaan doen om je aandacht af te leiden, iig niet aan de X denken. Je merkt vanzelf wel wanneer het begint. Hebben jouw vrienden ervaring? Dan zullen ze je vast prima kunnen helpen. Het belangrijkste is gewoon lekker genieten.