Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik ga over een paar uurtjes mijn eerste XTC pil innemen. Me ouders zijn vanacht weg en ik heb besloten om het thuis te doen met vertrouwde vrienden. Het enigste wat ik ooit heb gedaan is alleen blowen dus dit is al heel wat voor mij. Uiteraard sta ik er wel 100% achter en heb ik er echt zin in om het te doen. Alleen ik ben al 3 dagen heel zenuwachtig en nu vooral omdat ik veel dingen heb gelezen op het internet zoals dat je een hartaanval kan krijgen of allergisch kan zijn voor MDMA of helemaal bad kan gaan. Ik begin natuurlijk wel met een kwartje en ik neem een aardige lichte pil in ook wel genoemd als het zonnetje of de zon het is een witte pil met een zon als afbeelding erop. Ik weet al aardig wat informatie alleen heb ik alsnog een vraag aan jullie heb of kan het erg veel invloed hebben op je trip als je best wel zenuwachtig bent? En is het inderdaad waar dat zulke dingen zoals bad gaan of een hartaanval krijgen vaak voorkomt want dat word op het internet namelijk wel allemaal beschreven zelf heb ik het nog nooit gehoord van andere mensen maar alsnog vraag ik het voor de zekerheid. Voorderest heb ik er erg veel zin in en ben ik benieuwd naar jullie antwoorden op mijn vragen!!"
"Hallo iedereen, Ik voel me heel de dag al beroerd en wou vanavond XTC gaan doen en had rond 7 uur s'avonds een ibuprofen van 400 mg ingenomen. Nu had ik een vraag kandat kwaad met een lage dosis (130 mg) Benieuwd naar jullie reactie's. Groetjes, Nicky"
"Hallo iedereen, Lengte: 1,80 Gewicht: 65 kg Ik ga aanstaande zaterdag voor de 2de keer XTC doen en heb er enorm veel zin in! Een vriend van me is alleen thuis heel het weekend en het leek me een goede gelegenheid om het daar weer eens te gaan doen. Mijn eerste keer is drie weken geleden ik weet dat er een korte tijd tussen zit maar ik wil deze kans gewoon niet missen. Mijn eerste keer had ik een wit zonnetje ingenomen van 130 mg in een keer en ik ging er zo lekker op dus heb besloten dat dit weekend weer te gaan doen. Ik ben super zenuwachtig nu al gewoon ook ben ik bang dat het effect dit keer minder goed zou zijn of dat ik helemaal niet lekker ga en de pil opeens verkeerd ga vallen. Ook heb ik best hoge verwachtingen aangezien het de vorige keer superlekker was en ik nog nooit zo heb genoten. Ook ben ik benieuwd of jullie bekend zijn met witte zonnetjes? Ben benieuwd naar jullie reacties groetjes"
"Skirre zei: Ik heb een zelfde soort vraag gesteld op dit forum omdat ik van de zomer van plan ben om maar een maand rust te houden tussen de twee keren dat ik wil gebruiken. Mij is gezegd dat het niet veel kwaad kan als je normaal altijd twee tot drie maanden rust houdt. Omdat het je tweede keer wordt denk ik ook niet dat je veel tolerantie hebt tegen xtc. De zenuwen horen er wel een beetje bij denk ik maar in ieder geval veel plezier! Grs. Skirre p.s. ik weet trouwens niet precies hoe het zit met doseren aangezien je in 1x 130 mg naar binnen werkt maar hier kan ik dus niks over zeggen. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt en ik zou ook zeker veel plezier gaan hebben!"
"Hallo iedereen, Ik had twee weken geleden mijn eerste XTC pil gedaan en het was geweldig! Ik ga proberen zoveel mogelijk mijn gevoel te beschrijven en de nacht zelf. Het was de eerste vrijdag van de carneval dus mijn ouders gingen heel de nacht weg dus ik had een paar goede vrienden uitgenodigd die al ervaren waren met XTC dus besloot ik mijn eerste pil te doen. Mijn beste vriendin was er ook bij dus besloten we de pil in te nemen ik had gelijk een hele ingenomen maar de pil was maar 130 mg dus dat kon geen kwaad. Ik was best zenuwachtig maar achteraf was dat helemaal niet nodig geweest. Ik ging op de bank zitten en was eigenlijk maar aan t afwachten totdat ie opeens insloeg ik begon het heel warm te krijgen en me kaak begon te trillen en alles was mooi en scherper. Een vriend van mij had een dance cd meegenomen dus die ging gelijk op en we hadden het volume lekker hoog gezet ik stond op en ging gelijk dansen het was heerlijk!! De meeste mensen van de groep gingen mee dansen en zo stonden we dan met z'n allen in mijn woonkamer te dansen ik had zoveel energie en wou maar niet stoppen Mijn beste vriendin stond lekker te dansen met een vriend van me en ik met een goede vriend van me totdat we opeens ook begonnen te zoenen het was zo intens en lekker echt een aanrader! Op een gegeven moment gingen we even naar buiten om te roken niet dat dat lukte aangezien ik elke keer maar 3 hijsjes nam omdat ik zo graag wou gaan dansen. Ook had ik de tik om heel de nacht tijdens het dansen in me vingers te knippen wat ik achteraf beter niet had kunnen doen aangezien ik m amper de andere dag kon bewegen. Ook had ik me haar los en heel de nacht had ik aan me haar gezeten het was zo lekker en ik kon er maar niet mee stoppen. Iedereen ging ook zo lekker en er hing zo goede sfeer iedereen was gewoon one love. Zo zat een vriend van me bijvoorbeeld heel de nacht mijn hond te aaien en de ander zat weer heel de nacht te dansen met me. Op een gegeven moment ging de telefoon en belde me moeder dat ze naar huis kwamen dat was rond half 2 dus besloten zo snel mogelijk me huis op te ruimen wat trouwens nog nooit zo snel is gebeurd wauw wat had ik een energie! We besloten snel naar een vriend van mij te gaan en daar dan verder te gaan feesten. Toen hebben we daar nog lekker gedanst en ik ging nog steeds heerlijk van die ene pil. Ik weet niet meer precies hoelaat we weer naar mij gingen aangezien ik totaal geen tijdsbesef had. Mijn beste vriendin en een goede vriend van me bleven slapen. eenmaal thuis aangekomen hadden we besloten op bed te gaan liggen niet dat slapen lukte aangezien ik maar 1 uur had geslapen en continu moest plassen ik had nog nooit zo lang geplast haha. Op een gegeven moment ging een vriend van me naar beneden en hij bleef wel heel lang weg dus besloot ik ook beneden te gaan kijken stond ie met me moeder te praten. Ik kon nog steeds niet stoppen met dansen en was nog steeds heftig op me kauwgom aan het knauwen dus ik besloot maar te gaan douchen en ik had muziek op gezet dus dan raad je het al ik heb 20 min nog staan dansen! Inmiddels had ik het slapen maar opgegeven en besloten we fruit te gaan halen enzo aangezien me kaken aardig pijn deden. Eten ging moeilijk maar na 2 dagen was de pijn gelukkig ook alweer weg. Ik had heel de dag nog volop energie en als je een jointje rookt komt vooral de trip weer even terug dus dat was vooral weer even lekker. Dus alles bij alles had ik deze ervaring echt voor geen goud willen missen en ik ben blij dat ik het heb gedaan het was geweldiggg! Daarom heb ik besloten om het dit weekend weer maar eens te gaan doen can´t wait!! Groetjes, Nicky"
"witte zonntjes van 130 mg geweldige nacht gehad!!"