Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC & visioenen ?? Iemand ook ervaring hiermee?

XTC & visioenen ?? Iemand ook ervaring hiermee?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
elpatronLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumleden,

Mijn eerste keer XTC kan ik me herinneren als de dag van gister, zo nu en dan praat ik met verschillende mensen over hun ervaringen met XTC. wat mij in deze gesprekken altijd opvalt is dat ik '' de enige'' ben die tijdens zijn xtc ervaring ook visioenen (lucide droom) ervaring heeft gehad. ik vroeg mij af of meer personen dit hebben ervaren.


ik hoor graag van jullie of jullie dit ook ervaren hebben
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: XTC & VISOENEN?? IEMAND OOK ERVARING HIERMEE

Ik en een kameraad van mij hebben dat ook soort van gehad. We hadden in ieder geval wel hele duidelijke dromen die hoofdzakelijk over diezelfde avond hadden. Ik ben ook best benieuwt of hier wat meer over bekend is, iemand? :)
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: XTC & VISOENEN?? IEMAND OOK ERVARING HIERMEE

Ik heb wel een paar keer hallucinaties gehad, maar geen visioenen of lucide dromen.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: XTC & VISOENEN?? IEMAND OOK ERVARING HIERMEE

Heb dit zelf altijd heel kort.
Als ik in slaap val na XTC droom ik altijd dat ik door een landschap vlieg met een brug waar ik vervolgens doorheen en onderdoor vlieg. Nadat ik de brug gepasseerd ben val ik echt in slaap en daarna kan ik het me ook niet meer herinneren :)
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: XTC & VISOENEN?? IEMAND OOK ERVARING HIERMEE

Het enige wat ik heb ervaren dat in de buurt komt was toen ik met mijn ogen dicht en armen wijd uit elkaar gewoon stil stond. (zoals andy dufresne uit "the shawshank redemption" nadat hij net door de riolering naar buiten is gekropen :grin: )
Op aanraden van mijn vriend, die ook lekker ging, heb ik zo toch wel ongeveer 15 minuten gestaan. De muziek drong nog net dat beetje beter door dan met mijn ogen open. De lazers leken dwars door me heen te gaan en ik was even in mijn eigen wereld. :hearteyes:

Misschien dat het iets met de lyrics van een song te maken heeft? Dit kan ik me namelijk wel voorstellen bij een liedje als "Never say goodbye" van Hardwell & Dyro al weet ik niet of jij dit op een house feest hebt gehad.
C
CaptainJackLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb dit ook een keer gehad of ik weet niet of je het zo kunt omschrijven.. maar toen ik na een lekkere trip ging slapen en me ogen dicht deed begon ik een beetje te dromen terwijl ik nog bewust was heel random dingen voor bij zien komen als een aflevering van de simpsons met andere kleuren

ik weet er verder alleen niets vanaf
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja vrienden van mij hebben het er altijd over, ik heb het zelf wat minder geloof ik. Maar die hebben hele sterke visuele gedachten/dromen als we dan thuis komen, nog even chillen of in bed liggen. Ook heel willekeurig zijn ze altijd.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallucinaties, flashbacks en dromen, dat ken ik wel ja. Ik ben voor zover ik weet ook de enige die daar last van heeft van mijn vriendengroep, maarja, ik vind het wel chill eigenlijk. Ik heb ook altijd behoorlijk veel last van heimwee.
R
RaverspacerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb ook lucide dromen gehad , erg vet, ook flashbacks gehad ook erg leuk ! en ik heb ook zoals Pandan hierboven heeft beschreven erg veel last van heimwee , geen flauw idee hoe dit komt? iemand ??
M
Maltbie-DLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel is veel te veel XTC gebruikt en dan krijg ik een soort van dromerige hallucinaties (weet niet hoe ik het anders moet noemen?)

Lag dan in bed nog iets te hard te spacen (omdat ik dan met m'n domme kop te veel had genomen op het voorafgaande feestje)
Langzaam viel ik dan een beetje weg. Ogen vielen dan dicht maar in mijn droom zie ik nog dezelfde ruimte. Dan gebeurde er opeens hele rare dingen. Deur ging open, vrienden kwamen binnen en gingen om me heen staan. Voor mijn gevoel was dit levensecht. Komt ineens een vriend binnen lopen met een bom in zijn handen, dus ik schreeuwen dat hij die bom moet uitdoen en toen poef was het weg. Vriendin keek me een beetje raar aan want ik was willekeurige dingen aan het schreeuwen :tongueout:
Ik ervoer dit meer als een hallucinatie omdat ik nog dezelfde ruimte zag, of was dit meer een lucide droom?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."