Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsritalin

ritalin

130 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
H
HelmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Reggaegirl...daar heb ik net ook een kijkje genomen, maar het zijn jammer genoeg wel oude advertenties. Hoop voor je dat het gaat lukken!
r
reggaegirl1982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jah klopt!
Het waren oude advertenties ja, maar ze stonden er nog dus heb het maar ff geprobeerd!
Degene zegt dat ie het vandaag naar me verzend, dus denk dat ik het maandag/dinsdag binnen heb!
Als je het nog nodig hebt en ik heb het van hem netjes ontvangen enzo kan ik je zijn mail wel ff doorgeven! Ben jij ook blij!!
Grtz
L
LissardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf Methylfenidaat thuis dat is het zelfde als ritalin alleen dan een andere handelsnaam.
Ik heb vroeger op school last gehad van ADHD maar gebruik deze medicynen verder niet meer maar ik kan ze wel halen.

Ikzelf werd er natuurlijk geconcentreerd van omdat ik ADHD heb maar ik heb ook gezien hoe andere erop reageren.
Iemand had er een keer 2 op en die gozer veranderde totaal.
Normaal zo'n rustig jongen en hij was nu ineens heel druk en vol praatjes.
r
reggaegirl1982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dat gewoon precies hetzelfde als ritalin?
Of zijn er toch wel wat verschillen?
L
LissardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn geen verschillen het is enkelt een andere naam.
Methyfenidaat is de werk stof uit Ritalin
r
reggaegirl1982Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Aha oke,
je hebt ook Concerta dat werkt veel langer dan Ritalin en daar hoef je maar 1 per dag van in te nemen. Ritalin werkt maar 2-3 uurtjes.
Hoe zit dat met dat wat jij hebt?

Heb mijn Ritalin btw net ontvangen en heb er net 1tje ingenomen, nu maar ff afwachten.

Grtz
H
HelmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
En...wil je me nog mailen "van wie en voor hoeveel?" Reggaegirl? En werkte het of was het wat je ervan verwachtte?
L
LissardLid
01-01-2024, 00:00
#8
reggaegirl1982 zei:
Aha oke,
je hebt ook Concerta dat werkt veel langer dan Ritalin en daar hoef je maar 1 per dag van in te nemen. Ritalin werkt maar 2-3 uurtjes.
Hoe zit dat met dat wat jij hebt?

Heb mijn Ritalin btw net ontvangen en heb er net 1tje ingenomen, nu maar ff afwachten.

Grtz
Klik om te vergroten...

Methylfenidaat werk het zelfde als ritalin.
Vertel me wat voor effect het op jou heeft?
r
reggaegirl1982Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey,
ik gebruik het nu 2 dagen, neem er 1 in de 3-4 uur. Heb echt wel het idee dat het goed werkt voor mij. Mijn concentratie is stukken beter en op het werk gaat het ook makkelijker. Heb het gevoel dat mijn gedachten meer geordend zijn en rustiger. Van bijverschijnselen heb ik ook nog geen last maar dat komt misschien nog wel.
Vind het wel jammer dat je er zoveel moet slikken 1 of 2 doosjes in de week gaan er wel doorheen dan! Ik heb inmiddels ook maar ff een afspraak met een psycholoog gemaakt moet maar ff afwachten hoe dat allemaal gaat lopen enzo.
Hoop dat ik het dan ook voorgeschreven krijg, maar zie wel op tegen dat lange onderzoeksgedoe en de hele sjebang.
Grtz
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#10
tijd geleden heel veel rilatine gesnoven, het enige rotte eraan is die afkick
smerig!
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#11
hakkuhpoester zei:
Heey

Ik heb een hele tijd lang ritalin gebruikt.
Ook gebruikte ik coke maar als ik dat niet had nam ik wel vaak ritalin.
Ik vind het ook dikke rotzooi...
Ik zat op speciaal onderwijs met veel adhd kinderen dus kon er makkelijk aankomen.
Daardoor was het toch wel verslavend.
maar ik vind het dus echt rotzooi maar als ik niks anders had...tsja
Klik om te vergroten...

Inderdaad, je moet de heletijd trillen zweten etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."