#1
Ik heb oxazepam maar het werkt niet egt.
ik voel eigenlijk bijna niets hoogestens een beetje suf
met alcohol erbij ook geen verschil...
van 10 mg voel ik niets. van 20mg een beetje suf..
kan dit komen omdat ik regelmatig GHB gebruik ?? (2-3 keer per week)
of heeft dit niets met benzo tolerantie te maken..?
of moet ik nog meer MG nemen???
ik voel eigenlijk bijna niets hoogestens een beetje suf
met alcohol erbij ook geen verschil...
van 10 mg voel ik niets. van 20mg een beetje suf..
kan dit komen omdat ik regelmatig GHB gebruik ?? (2-3 keer per week)
of heeft dit niets met benzo tolerantie te maken..?
of moet ik nog meer MG nemen???