Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in het zonnetje, warm?

XTC in het zonnetje, warm?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedendag mede drugs/forum-gebruikers,

Ik heb laatst eens voor het eerst 2-cb overdag in het zonnetje gedaan, dit gaf mij veel meer positieve vibes, en uiteindelijk een betere trip dan 's nachts. Nu dat natuurlijk al per trip verschilt hoe je je gaat voelen had ik echt het idee dat die zon, in combinatie met de levendige natuur echt mijn trip op positieve manier versterkte.

Nu wil ik dat ook graag eens proberen met XTC proberen, kijken of die zon en natuur nog een effect heeft op je xtc trip. Echter vraag ik me wel af hoe goed het nou is om 20 graden zon op je bakkes te hebben en er dan een dikke pil in te flikkeren, zou je daar last van krijgen?
Ik dacht aan het strand, bij de rivier zodat je afkoeling kan vinden, is dit genoeg? Of maak ik me druk om niks volgens jullie?

Greets!
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat het een beetje hetzelfde is als een indoor feest waar de airco niet echt werkt. Denk dat je wel meer moet drinken dan normaal en mss ieder uurtje even in de schaduw staan. Veel plezier vast :wink:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je maakt je druk om niks :wink:
Als je er gewoon voor zorgt dat je voldoende water bij je hebt, en als je het even heel warm krijgt dat je wat kan afkoelen, bv wat water over je hoofd oid te gooien gaat het helemaal goed kopen. Zelf nooit XTC gebruikt en dan wezen zwemmen, dus daar kan ik je helaas niks over vertellen. Al lijkt het mij geen probleem.

Have fun! :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zorg dat je niet vergeet dat je in de zon staat. Draag vooral geen pet en zorg dat je je warmte goed kwijt kunt. Verder regelmatig even in de schaduw zitten.

Je kunt snel oververhitten van XTC, zolang je daar rekening mee houdt is er niet zo veel aan de hand.
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je reactie hakkenn, gaat helemaal goed komen!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed idee, lijkt me heerlijk om in het zonnetje te staan terwijl je lekker gaat. Veel drinken, maar niet te veel natuurlijk(of je moet gewoon kunnen plassen). Ik denk dat je je te druk maakt, moet wel goed komen. En inderdaad, het belangrijkste, veel plezier!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vindt 't heerlijk, behalve dat het soms een beetje te heet kan zijn om te knuffelen. En vies. Hahaha.
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga het plan uitvoeren met een stel vrienden, voor zover ik het nu her en der besproken heb gaan we tentje(s) neerzetten, hout verzamelen en rond een uurtje of 3-4 een fatsige pil opeten om vervolgens een goede dag/nacht tegemoet tegaan!

Bedankt,

- Inderdaad zero denk ik dat het verstandig is om met de zweterige, kleverige warme vieze (misschien wel blote-)bovenlichamen het frisser is om knuffelen ditmaal even achterwege te laten. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."