Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speeseend zei: Om in woorden te blijven van een mede-forum-gebruiker; google is your friend. klik hier vriend Voortaan even de Engelse naam invoeren dan kan je het wat beter vinden. Gr., Eend EDIT: Hoeveel denk je nodig te hebben van dit middel? Wat zijn de verpakkingen / opschriften etc.? Kan je daar wat meer over vertellen? Klik om te vergroten... Het moet DE Eend zijn. Owja en je vergeet GEEL."
"speeseend zei: ik hoef niet eens moeite te doen om te raden wie jij bent Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Als je mods uit huis zijn spelen de muizen op tafel. En eendje doet ook vrolijk mee in viewtopic.php?f=19&t=15190"
"Dankje, Vind jou eerder een pubertje zonder leven"
"Re: Wat is waarheid...? speeseend zei: Hallo Fuller, Wat denk jij zelf, nu je enige tijd hebt om te reflecteren?! Sta je open voor een andere visie? Heel veel succes in deze, voor mij ogende, ''verwarrende'' tijd. De groeten, Eend Klik om te vergroten... Let maar niet op Eend die heeft namelijk nog veel te leren"