#1
Ik weet dat er mensen zijn die een hogere pijngrens hebben en wanneer je iemand bent die daaronder valt, kan ik me nog wel voorstellen dat je vindt dat het meevalt om xtc te snuiven en dat je het zelfs vaker zult doen.
Denk dat je in veel gevallen dan inderdaad wel vreemde reacties zult krijgen zodra anderen er lucht van krijgen hoe buitengewoon je bent.
Vooral omdat ik het zelf ook geprobeerd heb en ik vind het dus echt niet te doen.
Denk dat je in veel gevallen dan inderdaad wel vreemde reacties zult krijgen zodra anderen er lucht van krijgen hoe buitengewoon je bent.
Vooral omdat ik het zelf ook geprobeerd heb en ik vind het dus echt niet te doen.