#1
De afbraakstoffen van dopamine zijn zeker giftig voor de hersenen, dus hoe meer dopamine er in je serotonine synapssen terechtkomt, hoe meer oxidative stress voor je neuronen wat leid tot mogelijk onomkeerbare hersenschade.neurotoxin zei:Het gaat ten eerste niet om hoeveel dopamine/serotonine ronddwarreld in je hoofd; het is het stofje zelf dat wel/niet neurotixisch is.
Ten tweede is het zo dat men totaal niet eens weet hoe neurotoxisch MDMA isDat is men nu aan het onderzoeken (NEXT).