Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en Hooikoortsmedicijnen

XTC en Hooikoortsmedicijnen

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
Nee hoor, ik heb dat medicijn ook en vaker gecombineerd. Er zijn voor zover ik weet geen risico's voor deze combinatie.
M
MDMAmazing1Lid
Beste DF'ers

Morgen ga ik XTC gebruiken maar ik zit met een probleem...

Vandaag om 19:00 heb ik 10 mg Certirizine Dihydrochloride geslike (Prevalin allerstop) tegen mijn hooikoorts allergie

Morgen om 17:00-18:00 wil ik mijn XTC pil slikken, kan dit?? of loop ik dan een gevaarlijk risico?

Alvast bedankt!
M
MDMAmazing1Lid
Mijn verkoudheid is weg :grin:!!

Alles waar ik nu nog last van heb is een kriebelhoest.. is hier eventueel een oplossing voor?

(Vandaag rond 17:00-18:00 ga ik Xtc slikken, weet alle tips, doseringen, en 3 maand regel al)

Of gaat de hoest weg als je XTC slikt?
S
SkittlesAndMeLid
Let op dat je niet teveel op de tocht staat en ondanks de XTC warm genoeg aangekleed blijft (niet te warm!). Zo te horen ben je momenteel iets vatbaarder voor een griepje en met XTC wil je nog wel eens vreemde temperaturen aannemen.

Het kan zijn dat je de hoest niet meer voelt, maar XTC is natuurlijk geen wondermiddel (al lijkt dat er soms wel op :grin: )

Beetje trachitol wil wel eens helpen tegen kriebelhoest, en verder genoeg drinken.

Verder natuurlijk veel plezier straks!
F
FoolLid
Geen hoestmiddelen met DXM(Dextromorphan) gebruiken, dit is gevaarlijk in combinatie met XTC!
M
MDMAmazing1Lid
Heb voor de zekerheid maar geen medicijnen genomen...

Geweldige avond gehad btw!! Was super!

En raad eens? Mijn kriebelhoest was meteen weg toen de xtc zijn werk begon te doen!

Top.
S
SkittlesAndMeLid
Inderdaad, iets te snelle conclusie. Er is nooit aangetoond dat MDMA griepverschijnselen kan oplossen. Wel is bekend dat MDMA je weerstand kan aantasten (onder andere vanwege temperatuurschommelingen in je lichaam) en dat het griepverschijnselen tijdens de trip kan onderdrukken. Meestal zal het dus net zo hard (of harder) weer terugkomen de dagen erna.
S
SkittlesAndMeLid
Ideaal, goed om te horen :)
l
leipebaviaanLid
MDMAmazing1 zei:

En raad eens? Mijn kriebelhoest was meteen weg toen de xtc zijn werk begon te doen!

Top.
Klik om te vergroten...

Top medicijn dat MDMA he. Als mensen griep hebben, en ze gaan droppen wordt dat zieke gevoel ook vaak onderdrukt. Waaruit we kunnen concluderen dat MDMA ook medicinaal werkt. Dus bij elke griepje/verkoudheid stel ik voor dat we pillen gebruiken. :mrgreen:
F
FoolLid
Of we kunnen stellen dat je deze effecten op dat moment gewoon niet merkt? :)
M
MusicIsLifeLid
leipebaviaan zei:
MDMAmazing1 zei:

Top.
Klik om te vergroten...

Top medicijn dat MDMA he. Als mensen griep hebben, en ze gaan droppen wordt dat zieke gevoel ook vaak onderdrukt. Waaruit we kunnen concluderen dat MDMA ook medicinaal werkt. Dus bij elke griepje/verkoudheid stel ik voor dat we pillen gebruiken. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

YESSSSS! Excuses verzinnen om drugs te gebruiken... :grin: Heeeerlijk, ben ik ook goed in :wink:
l
leipebaviaanLid
SmartieAndMe zei:
Inderdaad, iets te snelle conclusie. Er is nooit aangetoond dat MDMA griepverschijnselen kan oplossen. Wel is bekend dat MDMA je weerstand kan aantasten (onder andere vanwege temperatuurschommelingen in je lichaam) en dat het griepverschijnselen tijdens de trip kan onderdrukken. Meestal zal het dus net zo hard (of harder) weer terugkomen de dagen erna.
Klik om te vergroten...

Sjongejonge

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."