Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvenlavaxine efexor 150 mg

venlavaxine efexor 150 mg

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring met deze anti depressiva ? ik neem het al 5 maanden , eerst begonnen met 75 mg voelde ik niet zoveel van nu sinds enkele weken neem ik 150 mg en voel nog steeds geen echte werking ervan , ik heb lange tijd aan de drugs gezeten , vooral mdma speed en tripmiddelen.. na een tijd ging ik me hierdoor heel slecht voelen en op aanraden van de huisarts eerst met sint-janskruid begonnen , hier voelde ik helemaal niks van en dan overstapt ook op aanraden van de huisarts om met dit medicijn te beginnen... ik weet niet wat ik nu moet doen ? verder gaan met de pillen of niet ? ik voel er namelijk niet veel van alleen ben ik de laaste tijd super loom en doe niet zoveel, ben ook nog maar 17 jaar .. had graag adviezen gehad hierover..

alvast bedankt
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mdma echt erg misbruikt. Op een tijd van 6 maanden heb ik wel 250 pillen weggestoken, dit meen ik. meestal 5-6 op een dag dat een week lang. Ik had gewoon het probleem dat ik geen dip had. Ik blijf pillen nemen zodat ik de dip nooiit voelde. Dan gestopt en dan ben ik ook 3 maanden echt loom, lam, depri geweest maar ik ben er bovenop, die pillentijd is nu 7 maand geleden en ik voel me nu perfect. Ik zou eigenlijk niet aan ad gaan, dat fockt je helemaal (mijn mening).
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een medicijn heeft vaak een periode van inwerken nodig, zo ook bij efexor. Maar als je het al vijf maanden gebruikt dan zou ik denken dat de inwerktijd toch al voorbij is en dat het nu goed zou moeten werken. Ik zou eens terug gaan naar de medicatie.
Efexor verhogen heeft niet altijd zin, maar misschien zou een andere AD de oplossing kunnen zijn
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb precies dezelfde dosis van deze medicatie ook gehad..
heb misschien wel 4-5 verschillende geprobeerd met verschillende dosissen... en ook sint jans kruid..
nu moet ik zeggen dat de hele anti pedri pillen reeks van de docter me ongever een jaar heeft geduurd en 0, niks geen effect heeft gegeven... misschien nog wel erger gemaakt... tis gif ssi/snri's

nu heb ik wel een hele goede tip die je waarschijnlijk toch ga negeren...


het beste om depressie tegen te gaan is bewegen
ik bedoel lekker rennen buiten/loopband en wat kracht training... ik dee dat 2-3 maanden en ik voelde me herboren! (heb daarvoor nooit echt gesport)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
misschien zou een andere AD de oplossing kunnen zijn
Klik om te vergroten...

Dit is iets wat heel vaak gewoon een kwestie van proberen en proberen en proberen is, ik zou niet weten hoe veel soorten mijn ma bijv. al geprobeerd heeft voordat ze iets kon vinden wat enigszins werkte.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#6
heeft er ooit iemand een pil genomen en gezecht.. he ik ben nu niet meer depressief?
heb ik nog nooit van gehoord namelijk..
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb meerdere medicijnen gebruikt allemaal ook in hogere doseringen en minimaal 10 weken.

efexor, citalopram, paroxetine, clomipramine en imipramine,

ook heb ik ritaline en strattera voorgeschreven gekregen.

Ik heb momenteel geen medicijnen en geen van deze medicijnen hebben enkel effect gehad.
(ALS het enig effect heeft gehad is het altijd nadelig geweest)
maar ik hoop egt voor je dat de efexor voor jou wel gaat werken..

psychiater zegt dat het bijna onmogelijk is vooral voor de ritalin (tot 4 x 25mg per dag)
maar het lijkt wel of ik ongevoelig ben ofzo voor farmaceutische medicijnen.
of het ligt aan mij, of deze medicijnen is gewoon een flop..
ik weet het niet maar heb wel mijn twijfels erover.

ze willen me nu een MAO remmer voorschrijven maar hierbij is een dieet nodig.

iemand die meer weet hierover??
volgensmij is het ook een anti depressiva soort maar ik ben zowat mijn moed verloren voor deze medicijnen.
of hebben deze meer kans om te werken??

ik heb angststoornis + adhd
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mao remmer met diet is geven veeeeeeeeeeeeeeel bijwerkingen is ook heel gevaarlijk... dat zijn de ouderwetse anti depressiva
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#9
clomipramine en imipramine zijn volgensmij ook ouderwets, en zouden ook veel bijwerkingen moeten geven?

maar had geen last hiervan, heb nog nooit bijwerkingen gehad van anti depressiva.

maar werken is er bewezen dat mao remmers egt werken,
of is het nog steeds een beetje een raadsel netzoals bij SSRI's

bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."