#1
iemand ervaring met deze anti depressiva ? ik neem het al 5 maanden , eerst begonnen met 75 mg voelde ik niet zoveel van nu sinds enkele weken neem ik 150 mg en voel nog steeds geen echte werking ervan , ik heb lange tijd aan de drugs gezeten , vooral mdma speed en tripmiddelen.. na een tijd ging ik me hierdoor heel slecht voelen en op aanraden van de huisarts eerst met sint-janskruid begonnen , hier voelde ik helemaal niks van en dan overstapt ook op aanraden van de huisarts om met dit medicijn te beginnen... ik weet niet wat ik nu moet doen ? verder gaan met de pillen of niet ? ik voel er namelijk niet veel van alleen ben ik de laaste tijd super loom en doe niet zoveel, ben ook nog maar 17 jaar .. had graag adviezen gehad hierover..
alvast bedankt
alvast bedankt