Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Seroquel zou ik niet recreatief gebruiken, tenzij je het fijn vindt om knockout te gaan. Ik heb het een tijdje gebruikt en vond het een hel. Ik sliep alleen maar en als ik wakker was voelde ik me heel slap en suf. Groeten Henk"