Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma op I Love Techno

Mdma op I Love Techno

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RidaDavLid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd, als er honden zijn, zit ik met een probleem!
R
RidaDavLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey

Ik ga binnenkort naar I love Techno, eerste keer dat ik mdma (kristallen) meeneem. Is het echt zo dat die controles zo scherp zijn dat je amper iets binnen krijgt? Ik zou niet graag alles buiten slikken, wil graag kunnen doseren binnen ook... Tips?
D
Devil etherLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey,

Ik ben nog nooit goed gefouilleerd, gewoon onderin je onderbroek doen. Daar word nooit gekeken. En trouwens de beveiliging op techno feesten is meestal één grote grap. Ga zelf namelijk ook wel is.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik stop het altijd in mijn schoen en waar mogelijk voorin onder mijn zool. Voor kleine aantallen is dit prima te doen. Hele zakken wordt iets lastiger :P

Laatste feestje was ik blij niets in mijn boxershort te hebben gedaan. Ik werd daar zo goed gecontroleerd dat ik twijfelde om een klacht in te dienen. Ze voelde een knoopje in mijn kruis en deden daarom extra hun best. Geslachtsdelen werden minuten betast. Totdat ik opperde om in een afgesloten ruimte te laten zien dat er niets is. Vervolgens mocht ik snel doorlopen. :flushed:
n
ninaxxxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,
Ik zit echt net met hetzelfde... Ik heb gehoord dat de controles sinds vorig jaar erg verstrengt zijn.
Ik ga met de trein naar daar en naartschijnt dat je in gent st pieters al eerst langs drugshonden moet en aan de ingang weer...

Normaal gezien heb ik niet zo'n bang van de controles, ik steek het altijd in men poes (condoom erond), maar ik word toch érg zenuwachtig van die honden...
Ergens denk ik dat het schrikhonden zijn, maar op zo'n groot feestje?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat echte drugshonden helemaal gek zouden worden op zo'n feest, zullen dus waarschijnlijk gewoon angsthonden zijn. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Allemaal schrikhonden, drugshonden zitten braaf op wacht om door de autos te snuffelen.
Ze willen gewoon tonen dat ze aanwezig zijn in gent, dat je flink op en af naar de expo moet en heel de nacht uit je dak mag :grin:
R
RidaDavLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien toch beter daar kopen? Ik heb wel nog nooit van een onbekende dealer op een feestje gekocht, risico's met kwaliteit of valt dit mee?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Risico niet nemen, beter het risico nemen van een cleane pil binnen te loodsen dan het risico een slechte pil te slikken...
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals gezegd loop je een bepaald risico met xtc van een onbekende dealer op een feest. Je weet niet wat je krijgt. Het kan mdma zijn maar ook vervuild.

Mijn eigen ervaring is dat meestal je wel xtc(mdma) koopt bij onbekende dealers. Ik kocht in het verleden wel eens bij onbekenden op een feestje. Ging 4 a 5 keer goed. Toen eem keer 2 pillen aangeschaft en 1 gedropt. Geen effect, 2e erbij. Weinig effect. Totdat pats boem ik oververhit raakte en bewusteloos tegen de vlakte ging. Uiteindelijk wakker geworden op de eerste hulp. Meest waarschijnlijke is dat de pillen vervuild waren met pmma. Ik heb geluk gehad...want ik had net zo goed kunnen overlijden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad, beter een klein risico op een strafblad (99% wordt tenslotte nooit gepakt) dan het risico op lichamelijke klachten of zelfs de dood.

Nooit van onbekenden op een feestje kopen, gewoon van te voren kopen en mee naar binnen smokkelen. De risico's tussen die twee zijn absoluut niet te vergelijken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."