Ik ga binnenkort naar I love Techno, eerste keer dat ik mdma (kristallen) meeneem. Is het echt zo dat die controles zo scherp zijn dat je amper iets binnen krijgt? Ik zou niet graag alles buiten slikken, wil graag kunnen doseren binnen ook... Tips?
Ik stop het altijd in mijn schoen en waar mogelijk voorin onder mijn zool. Voor kleine aantallen is dit prima te doen. Hele zakken wordt iets lastiger :P
Laatste feestje was ik blij niets in mijn boxershort te hebben gedaan. Ik werd daar zo goed gecontroleerd dat ik twijfelde om een klacht in te dienen. Ze voelde een knoopje in mijn kruis en deden daarom extra hun best. Geslachtsdelen werden minuten betast. Totdat ik opperde om in een afgesloten ruimte te laten zien dat er niets is. Vervolgens mocht ik snel doorlopen.
#5
Hey,
Ik zit echt net met hetzelfde... Ik heb gehoord dat de controles sinds vorig jaar erg verstrengt zijn.
Ik ga met de trein naar daar en naartschijnt dat je in gent st pieters al eerst langs drugshonden moet en aan de ingang weer...
Ik denk dat echte drugshonden helemaal gek zouden worden op zo'n feest, zullen dus waarschijnlijk gewoon angsthonden zijn. :P
#7
Allemaal schrikhonden, drugshonden zitten braaf op wacht om door de autos te snuffelen.
Ze willen gewoon tonen dat ze aanwezig zijn in gent, dat je flink op en af naar de expo moet en heel de nacht uit je dak mag
#8
Misschien toch beter daar kopen? Ik heb wel nog nooit van een onbekende dealer op een feestje gekocht, risico's met kwaliteit of valt dit mee?
#9
Risico niet nemen, beter het risico nemen van een cleane pil binnen te loodsen dan het risico een slechte pil te slikken...
#10
Zoals gezegd loop je een bepaald risico met xtc van een onbekende dealer op een feest. Je weet niet wat je krijgt. Het kan mdma zijn maar ook vervuild.
Mijn eigen ervaring is dat meestal je wel xtc(mdma) koopt bij onbekende dealers. Ik kocht in het verleden wel eens bij onbekenden op een feestje. Ging 4 a 5 keer goed. Toen eem keer 2 pillen aangeschaft en 1 gedropt. Geen effect, 2e erbij. Weinig effect. Totdat pats boem ik oververhit raakte en bewusteloos tegen de vlakte ging. Uiteindelijk wakker geworden op de eerste hulp. Meest waarschijnlijke is dat de pillen vervuild waren met pmma. Ik heb geluk gehad...want ik had net zo goed kunnen overlijden.
#11
Inderdaad, beter een klein risico op een strafblad (99% wordt tenslotte nooit gepakt) dan het risico op lichamelijke klachten of zelfs de dood.
Nooit van onbekenden op een feestje kopen, gewoon van te voren kopen en mee naar binnen smokkelen. De risico's tussen die twee zijn absoluut niet te vergelijken...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.