#1
Of vraag wat ijs bij de bar en smeer dat over je polsen en achter over je nek
![:hearteyes:]()
SmartieAndMe zei:Klinkt als oververhitting, uiteindelijk breekt het zweet je dan uit en kun je je koortsig gaan voelen. Goed koelen dus op zo'n moment want dat is erg belangrijk! Drink 1 a 2 glazen water/fris per uur en rol bijvoorbeeld met je flesje langs de binnenkant van je onderarmen, daar lopen aderen dichtbij de oppervlakte en koel je snel af.
Draag ook nooit een pet op zo'n feestje, dan kun je ook te weinig warmte kwijt
bertusch zei:Kan je door een hogere dosis sneller oververhitten?
Fool zei:Zoveel doet drinken ook weer niet voor het afkoelen hoor. :+)
leipebaviaan zei:bij ons rouleren de flesjes water altijd, omdat niemand nog begrijpt van wie welk flesje is. :P
Fool zei:Inderdaad, je kunt zweten, maar buiten dat vrij weinig. Door koude dranken zal je ook niet verder afkoelen hoor![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."