Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi community, Ik heb op het moment 5 (voor mij) enorm sterke pillen (280 mg is mij verteld, nog niet laten testen), ik krijg ze via via omdat ik geen dealers wil kennen, ze zijn wel altijd oke (ieder voordeel heb zn nadeel). Nu neem ik normaal gesproken een kwart - halfje van een 180 mg pil op een feestje en mocht het een lange dag zijn tot driekwart van die pil. 280 mg is dus een stap verder wat van mij niet perse hoeft. Ik vroeg me af of het mogelijk was om simpel van een halve pil (140mg) weer een hele pil te maken (zodat hij makkelijk te breken is op een feestje) of dat ik gewoon een halfje mee moet nemen en dan maar voorzichtig afbijten. Thanks alvast!"
"Ik ga ze in ieder geval, ook op basis van jullie reactie, even laten testen op kwantiteit. Zelf drukken is dus geen optie (ik koop liever een festival kaartje dan...). Ga ze gewoon netjes breken / snijden en dan in een vloetje of capsule. Het zijn trouwens gele Mario bullets, pillreports geeft goede recensies, maar de kleur op de foto's wijkt wat af van wat ik heb. Ik heb lichtgele met zwarte en witte spikkels erop. Iemand hiermee bekend?"
"Laatst met ADE een half pilletje (XTC) erin gegooid (ca. 90 mg) en lekker gaan knallen. Het was nogal heet in die tent (lees: zweet kwam van het plafond) en de vlagen werden nogal heftig. Na even te gaan zitten kwam er weer een goede vlaag en opeens voelde ik me niet heel chill meer, gewoon relaxt gedaan maar toen voelde ik opeens koud zweet op mijn handen en later langs mijn rug. Heeft iemand dit weleens gehad en is het een slecht symptoom, ik werd er wat panisch van. Na half uurtje even chillen voelde ik me weer prima en nog 4 uurtjes doorgeknald, verder top feestje. Ik had deze keer bijna geen alcohol gedronken wat ik normaal wel (met mate) doe."
"SmartieAndMe zei: Klinkt als oververhitting, uiteindelijk breekt het zweet je dan uit en kun je je koortsig gaan voelen. Goed koelen dus op zo'n moment want dat is erg belangrijk! Drink 1 a 2 glazen water/fris per uur en rol bijvoorbeeld met je flesje langs de binnenkant van je onderarmen, daar lopen aderen dichtbij de oppervlakte en koel je snel af. Draag ook nooit een pet op zo'n feestje, dan kun je ook te weinig warmte kwijt Klik om te vergroten... Ik let eigenlijk heel bewust op wat ik drink, ook die avond. Genoeg water maar niet teveel. Was wel meer XTC dan dat ik normaal nam, plus de hitte in die tent (echt bizar) heeft wellicht geleid tot dat koude zweet en arelaxte gevoel. Moet wel zeggen dat ik het goed voelde aankomen, en dus ook goed erop kon reageren (buiten zitten). Kan je door een hogere dosis sneller oververhitten?"
"Thanks!"
"Nooit van gehoord maar klinkt als spanningshoofdpijn. Combinatie van stress uit je dagelijkse leven, lichamelijke stress door de drugs en het aanspannen van de spieren (dus ook die bij je hoofd). Zoals hierboven, laat je shit testen en gebruik op een meer ontspannen moment."