#1
Beste Mensen, Ik heb me zojuist groen en geel geërgerd aan de journaaluitzending van het NPO.
Voor de zoveelste keer bracht men geen objectief en genuanceerd nieuws. Deze keer was er een Servier gestorven t.g.v. een partydrug, Zal wel XTC (MDMA) en/of Speed zijn geweest. Als je de XTC op de juiste wijze gebruikt, n.l. in een dosering tussen 80 mg en 120 mg gebeuren er geen ongelukken. Het slachtoffer zal wel meer gebruikt hebben, omdat hij te weinig voelde (ongeduld)
Zelf was ik in de 60s en 70s een hard druggebruiker van met name (methyl)amfetamine dat ik intraveneus injecteerde. Tussen de 70s en 2013 was ik verslavingtstherapeut en sociaal pedagogisch werker en woonbegeleider. Dus ik denk dat ik wel enige medische expertise heb.
Het journaal vertelt nooit hoeveel doden er zijn gevallen t.g.v. de hard drug Alcohol (gevaarlijker dan Heroine) De meeste die hards hier weten denk ik wel hoeveel ze kunnen gebruiken en hoeveel water er gedronken moet worden. Verder koop het van je vaste dealer die exact weet wat er in de MDMA zit. Come on Let' s Party....BTW ik ben er 62 jaar mee geworden....
Voor de zoveelste keer bracht men geen objectief en genuanceerd nieuws. Deze keer was er een Servier gestorven t.g.v. een partydrug, Zal wel XTC (MDMA) en/of Speed zijn geweest. Als je de XTC op de juiste wijze gebruikt, n.l. in een dosering tussen 80 mg en 120 mg gebeuren er geen ongelukken. Het slachtoffer zal wel meer gebruikt hebben, omdat hij te weinig voelde (ongeduld)
Zelf was ik in de 60s en 70s een hard druggebruiker van met name (methyl)amfetamine dat ik intraveneus injecteerde. Tussen de 70s en 2013 was ik verslavingtstherapeut en sociaal pedagogisch werker en woonbegeleider. Dus ik denk dat ik wel enige medische expertise heb.
Het journaal vertelt nooit hoeveel doden er zijn gevallen t.g.v. de hard drug Alcohol (gevaarlijker dan Heroine) De meeste die hards hier weten denk ik wel hoeveel ze kunnen gebruiken en hoeveel water er gedronken moet worden. Verder koop het van je vaste dealer die exact weet wat er in de MDMA zit. Come on Let' s Party....BTW ik ben er 62 jaar mee geworden....