Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvalium

valium

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat gebeurt er met de ontvanger als de douane 1000 v pillen in een postpakket vind?

inbeslagname; dat zeker
boete:
gevangenisstraf|hechtenis
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand??? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 1000 valium en de douane?

Je kan ook je bericht aanpassen ipv aandachtsgeil 3 maal in je eigen topic posten.

Met kleine hoeveelheden word 't in beslag genomen en that's it.
Met 1000 pillen zou ik 't echt niet weten,
da's ook best veel trouwens, 1000 valiums.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 1000 valium en de douane?

Ja dat is veel, daarom weet ik het niet, bij 100 wordt het alleen maar in beslag genomen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 1000 valium en de douane?

Wat ben je trouwens van plan met zo'n shitload aan valium?
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 1000 valium en de douane?

?
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 1000 valium en de douane?

Ik ben benieuwd naar de gevolgen, zodat ik inzicht krijg in de Nederlandse rechtsysteem :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 1000 valium en de douane?

Zie je de knop links van het uitroepteken bij je post waar staat wijzig?

GEBRUIK HEM

Damn, de valium heeft al genoeg aangedaan zo te zien.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 1000 valium en de douane?

:rolleyes:
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 1000 valium en de douane?

NIEMAND???? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 1000 valium en de douane?

En toch blijf je 't doen he.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 1000 valium en de douane?

Krijg je bezoek van de politie
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 1000 valium en de douane?

Niet doen.

neem er 1 voordat je een topic opent.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 1000 valium en de douane?

En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: 1000 valium en de douane?

Flameon zei:
Krijg je bezoek van de politie
Klik om te vergroten...

Er worden toch duizenden illegale pakjes per dag gevonden, zouden ze hier achterna gaan 100 strips valium?
En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 1000 valium en de douane?

DIAZY zei:
Flameon zei:
Krijg je bezoek van de politie
Klik om te vergroten...

Er worden toch duizenden illegale pakjes per dag gevonden, zouden ze hier achterna gaan 100 strips valium?
En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
Klik om te vergroten...
Je hebt hier al bekend gemaakt dat je het gaat doen, sort of.. dus je bent sowieso de lul.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 1000 valium en de douane?

nee ik heb nog niks besteld, ben gewoon geintresseerd in gevolgen.

"There is no succes like failure and failure is no succes at all " Bob Dylan
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 1000 valium en de douane?

DIAZY zei:
nee ik heb nog niks besteld, ben gewoon geintresseerd in gevolgen.
Klik om te vergroten...
Maar je hebt wel de openingspost en de titel gewijzigd xD

DIAZY zei:
"There is no succes like failure and failure is no succes at all " Bob Dylan
Klik om te vergroten...
Ik zal de laatste zijn die dat zou ontkennen (:
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind de Roche hier zo verdomd duur, niet zo gek dat ik er over na denk om in het buitenland te kopen. En zo een sterke drug is valium nou ook weer niet, kan mij niet voorstellen dat je een gevangesnis straf krijgt met al de grote vissies die rond zwemmen. Als de doaune iedereen die illegaal post besteld achterna zou zitten, zou al de politie in Nederland nog niet eens genoeg zijn.

En dan laten zij wel de bolletjes slikkers gaan! En een persoon die 100 strips laat over vliegen gaat de bak in?!! :(

Misschien toch maar niet doen? :rolleyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 1000 valium en de douane?

Oom Klaas zei:
Wat ben je trouwens van plan met zo'n shitload aan valium?
Klik om te vergroten...

Gewoon, slikken, je weet toch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."