Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat gebeurt er met de ontvanger als de douane 1000 v pillen in een postpakket vind? inbeslagname; dat zeker boete: gevangenisstraf|hechtenis"
"iemand???"
"Re: 1000 valium en de douane? ?"
"Re: 1000 valium en de douane?"
"Re: 1000 valium en de douane? NIEMAND????"
"Re: 1000 valium en de douane? Flameon zei: Krijg je bezoek van de politie Klik om te vergroten... Er worden toch duizenden illegale pakjes per dag gevonden, zouden ze hier achterna gaan 100 strips valium? En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?"
"Ik vind de Roche hier zo verdomd duur, niet zo gek dat ik er over na denk om in het buitenland te kopen. En zo een sterke drug is valium nou ook weer niet, kan mij niet voorstellen dat je een gevangesnis straf krijgt met al de grote vissies die rond zwemmen. Als de doaune iedereen die illegaal post besteld achterna zou zitten, zou al de politie in Nederland nog niet eens genoeg zijn. En dan laten zij wel de bolletjes slikkers gaan! En een persoon die 100 strips laat over vliegen gaat de bak in?!! Misschien toch maar niet doen?"
"Bedankt voor de info Ik heb besloten om het niet te doen, mij toch te link! Dan maar wat euro's meer betalen"
"Volgens mij wordt valium tot 1000 als eigen gebruik gezien, op dat moment wordt het alleen ingenomen en ontvang je een bewijs inbeslagname. 1000 en erboven gaat naar de opsporingsdienst waar ze mogelijk het pakket doorsturen en bij je deur wachten. Kan dit kloppen?"
"Re: 1000 valium en de douane? Ja dat is veel, daarom weet ik het niet, bij 100 wordt het alleen maar in beslag genomen."