#1
Beste fool,
Bedankt voor je reactie, ik neem wel is vaker een te grootte hoeveelheid.
Kwam ik trouwens pas achter, nadat ik mij had ingelezen op de forum vorige week.
Dit was wel een uitschieter, normaal neem ik maximaal 1,5 pil( ook te veel).
Ik gebruik hooguit 3 x per jaar met een tijd van minimaal 3 maanden er tussen. Ben trouwens vergeten te vermelden dat ik last heb van een gegeneraliseerde angststoornis. Hierdoor zit ik mijzelf ook heel de tijd aan te praten dat ik een psychose krijg, omdat me zicht in de ooghoek afentoe raar beweegd en ik afentoe nog last heb van derealisatie.
Mvg jantje
Bedankt voor je reactie, ik neem wel is vaker een te grootte hoeveelheid.
Kwam ik trouwens pas achter, nadat ik mij had ingelezen op de forum vorige week.
Dit was wel een uitschieter, normaal neem ik maximaal 1,5 pil( ook te veel).
Ik gebruik hooguit 3 x per jaar met een tijd van minimaal 3 maanden er tussen. Ben trouwens vergeten te vermelden dat ik last heb van een gegeneraliseerde angststoornis. Hierdoor zit ik mijzelf ook heel de tijd aan te praten dat ik een psychose krijg, omdat me zicht in de ooghoek afentoe raar beweegd en ik afentoe nog last heb van derealisatie.
Mvg jantje