Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlachten na XTC

Klachten na XTC

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
jantje123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste fool,

Bedankt voor je reactie, ik neem wel is vaker een te grootte hoeveelheid.
Kwam ik trouwens pas achter, nadat ik mij had ingelezen op de forum vorige week.
Dit was wel een uitschieter, normaal neem ik maximaal 1,5 pil( ook te veel).
Ik gebruik hooguit 3 x per jaar met een tijd van minimaal 3 maanden er tussen. Ben trouwens vergeten te vermelden dat ik last heb van een gegeneraliseerde angststoornis. Hierdoor zit ik mijzelf ook heel de tijd aan te praten dat ik een psychose krijg, omdat me zicht in de ooghoek afentoe raar beweegd en ik afentoe nog last heb van derealisatie.

Mvg jantje
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Belangrijk is om je te beseffen dat zonder nu weer rare dingen uit te halen, het niet erger meer kan worden. Het kan maar één kant op gaan en dat is beter worden!

Het scheelt dat je niet heel frequent gebruikt, zal zeker zorgen dat de opgelopen 'schade' minder serieus is en waarschijnlijk beter hersteld. Je zult nu waarschijnlijk ook niet zo snel weer 2.5 pil naar binnen gooien, dat is ook een voordeel. :P

Verder moet je wél naar de huisarts gaan als je denkt dat je daar direct baat bij hebt. Daar moet je trouwens gewoon eerlijk zijn over je gebruik, dan zal je arts je echt nog steeds wel blijven helpen. De klachten klinken echter niet als zodanig dat het niet zo snel over zou gaan zonder arts, als je langdurig nog steeds mentale problemen blijft opmerken moet je trouwens alsnog naar de huisarts gaan! Deze kan je eventueel doorverwijzen naar een specialist.
j
jantje123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Laten we dat hopen!

Voor mij is xtc geen optie meer in ieder geval.
Hou het voortaan bij een drankje!

Hopen dat het komende week minder wordt, ik zal hier blijven posten hoe het met mij gaat.

Mvg jantje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."