Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee ik gebruik geen medicatie hiervoor, omdat ik er zelf mee heb leren omgaan.Heb er ook niet altijd even sterk last van. Ik gebruik voor de rest nooit echt drugs, heel af en toe een blowtje met vrienden maar meer niet. Ik besef mij nu ook, dat ik geen harddrugs meer ga nemen om verdere klachten te voorkomen. Mvg jantje"
"Update: Het gaat alweer een stuk beter met mij, eergisteren en gister veel minder last van de angst,dingen zien in ooghoek en hartkloppingen. Ik ben er nog niet maar het gaat dag bij dag beter . Soms een terugval, maar zoals eerder al werd gezegd "Herstel komt met vlagen''. Mijn slaap is nog steeds wel slecht, kom moeilijk in slaap en wordt zeker 2 a 3 keer per nacht wakker en voel dan soms hartkloppingen. @leipebaviaan Jezus en hoe lang heb je daarover gedaan? Weet niet precies hoelang ik hier over heb gedaan. Het is mij gelukt, omdat een goede vriend van mij dezelfde angststoornis had. Zodra een van ons er in ernstige mate last van kreeg, zochten we gewoon contact met elkaar. Alle andere ook bedankt voor de reacties . Ik wou nog even duidelijk maken dat ik geen antidepressiva gebruik. Ik had het idee dat sommige hier over heen gelezen hadden. Ik hou jullie op de hoogte, Mvg Jantje"
"Als iemand anders nog ervaringen of tips heeft zou ik het fijn vinden, als die dit met mij delen. Mvg jantje"
"Hallo ik ben ''jantje', ik wou graag wat advies/tips naar aanleiding van het volgende probleem. Ik heb op 16 augustus(decibel) 2,5 pil xtc gebruikt(sterke pillen weet niet hoeveel mg) met een klein beetje 'pep'( heel dom van mij, een top feestje gehad btw ). De zondag, maandag en dinsdag na decibel niks aan de hand wat licht in mijn hoofd en licht depressief. Dit zijn normale klachten die ik normaal altijd heb, net als de meeste. Nou begon de ellende op de nacht van dinsdag op woensdag. Ik had een nachtmerrie en schrok in een keer wakker. Ik had last van een droge mond en me hart klopte gigantisch, ook in mijn buik(paniekaanval). Na tot rust gekomen te zijn en wat water te hebben gedronken weer gaan slapen. De dag daarna hele tijd hartkloppingen, angst gedachten, heel vaak plassen en stemmingswisselingen. Mezelf een beetje ingelezen op internet en dit waren symptomen van een serotonine te kort. Zondag voelde ik mij alweer wat beter dus ik ging met mijn vrienden mee naar een feestje in Bloemendaal. Uiteraard niks gedronken en gebruikt. Tijdens dit feest werd ik opeens heel angstig leek alsof alle mensen vreemd waren en ik begon heel erg te letten op rare dingen, zoals tattoo's op mensen hun armen. Ook was ik bang om te hallucineren. De dag erna ging ik op internet lezen wat die problemen nou konden zijn, had ik nooit moeten doen want wordt er alleen maar bang van. Ik had dus gelezen dat dit symptomen zijn van derealisatie. Ook was ik mij soms heel bewust van mijn gezichtsspieren en dit zou een symptoom zijn van depersonalisatie. Ook kreeg ik opeens last van mijn zicht en dacht steeds dat ik iets raars zag in mijn ooghoek. Nu zijn we bijna 2 weken verder van Decibel en ik heb nog steeds last van de volgende klachten. slechte slaap,let nog steeds heel erg op tattoo's op mensen hun armen,soms hartkloppingen, soms angstig en soms heel vrolijk alsof ik weer de oude ben,soms derealisatie en soms bewust van mijn gezichtsspieren. De angst is wel een stuk minder en de derealisatie ook. Voel me over het algemeen een stuk beter dan vorige week, maar afentoe heb ik weer het gevoel terug bij af te zijn. Ik eet gezond, slik vitamines, sport elke dag en ga optijd slapen. Zijn er nog meer dingen die ik kan doen om hier zo snel mogelijk vanaf te komen of moet ik naar een dokter?. Alle tips of ervaringen zijn welkom. Alvast bedankt!"
"Beste fool, Bedankt voor je reactie, ik neem wel is vaker een te grootte hoeveelheid. Kwam ik trouwens pas achter, nadat ik mij had ingelezen op de forum vorige week. Dit was wel een uitschieter, normaal neem ik maximaal 1,5 pil( ook te veel). Ik gebruik hooguit 3 x per jaar met een tijd van minimaal 3 maanden er tussen. Ben trouwens vergeten te vermelden dat ik last heb van een gegeneraliseerde angststoornis. Hierdoor zit ik mijzelf ook heel de tijd aan te praten dat ik een psychose krijg, omdat me zicht in de ooghoek afentoe raar beweegd en ik afentoe nog last heb van derealisatie. Mvg jantje"
"Laten we dat hopen! Voor mij is xtc geen optie meer in ieder geval. Hou het voortaan bij een drankje! Hopen dat het komende week minder wordt, ik zal hier blijven posten hoe het met mij gaat. Mvg jantje"
"Bedankt voor de reacties! Ja ik ken het hele dag piekeren en verklaringen zoeken , dan kunnen relativeren en een half uur later weer opnieuw het 'pieker-cirkeltje' rond. Kan er ook al goed mee omgaan,maar bij een nieuwe angst is het altijd weer heel erg schrikken in het begin. Mvg jantje"