oke, het is al zeker 2 jaar over datum dus
is de werking dan ook echt verdwenen?
ik merk er wel wat van, maar niet echt wat sommigen hier omschrijven.
ik voel me namelijk lekker relaxt. ik merk ook dat als ik op mijn bed ga liggen, ik echt neer plof! zegmaar.
alleen ik wil een beetje vaag ervan worden
![:sunglasses:]()
kan dat??
ik vind het zo chill dat alles waar ik over pieker zo verzwakt wordt. dat is echt wat ik nodig heb. maar het is jammer dat je lichaam snel tolerantie opbouwt, en het heel verslavend is.
hoe lang zou ik dit kunnen gebruiken zonder er verder vervelende klachten aan over gehouden.
Ik had een paar dagen geleden nog nooit van benzo's gehoord maar na al die verhalen ben ik zo nieuwchierig. en heel toevallig aan het spulletje kunnen komen
even ter info:
ik heb er deze week maar 4 geslikt, ik weet niet of ik me nu zorgen moet gaan maken?
hoe zouden jullie deze 'behandeling' aanpakken als ik vragen mag.
hetis btw niet op doktersrecept