Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam 'chille dosis'?

Diazepam 'chille dosis'?

15 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
4 van 5 zou je wel goed moeten voelen,
ik zou het vergelijken qua sterkte met 40 mg oxazepam.

Rozig alsof je uit de douche komt en in je bed gaat liggen,
maar dan continu dat gevoel.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed, ik ben dus in het bezit van diazepam 5, paar strips.
En ik heb er een paar vragen over voordat ik er mee ga experimenteren.

En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb al een paar nuttige antworden gevonden maar nog niet genoeg.

Ik ben zelf een extreem druk persoon, niet adhd-achtig, maar meer zo van; ik moet altijd wat te doen hebben. Ik heb een druk leven en slaap echt bar-en-bar slecht!
Ik lig echt uren wakker, en moet dan weer heel vroeg opstaan.
Iets waar je dus echt niet blij van wordt.

Ik vind de werking van diazepam wel chill maar niet echt genoeg. Het is niet alleen zodat ik beter kan slapen maar ook om angst en stress te verminderen overdag.
En nu wil ik graag van jullie een eerlijke mening.
Wat zou een mooie dosis zijn om je een dagje heerlijk suf te voelen?
Ik heb er al 2 geprobeerd. Voelde eigenlijk niet zo heel veel, wel een beetje suf idd. Maar wat gebeurd er nou als ik bijvoorbeeld 4 tabletten slik van 5 mg?
Is dat heel ongezond? of zal ik in coma raken? Of zou ik er eventueel meer kunnen nemen.

En wat voor effecten kan ik verwachten als ik dat doe?
tnx..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk niet dat je in serieus gevaar bent als je onder de 40-50 mg diazepam neemt. Uiteraard wel het gevaar dat je zo lam wordt dat je van de trap dondert ofzo.. Ik nam op het hoogtepunt 150 mg oxazepam dagelijks, en ik leef nog.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk vind ik 10mg fijn, anders wordt ik echt te suf.

Probeer gewoon uit wat voor jou fijn is, voor iedereen is dit weer anders. Begin dus bijvoorbeeld met 10, en als dit tegenvalt dan ga je de volgende keer voor 5mg extra.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou als begindosis niet meer dan 15 nemen trouwens. Dat ~50 nog wel veilig is wil niet zeggen dat het enigsinds plezierig zal zijn, tenzij je in je stoel in slaap vallen, geheugenverlies en lallen prettig vindt :grin:. Die 150 mg van mij waren ook met een absurde tollerantie; Als ik dat nu naar binnenwerk denk ik dat ik omdonder.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke bedankt voor de reacties,
alleen dan nog dit.

Het is al fink over datum, en er staat op dat je het dan niet moet gebruiken :grin:

kan iemand me vertellen 'waarom' ik het niet zou mogen gebruiken als het over datum is?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe lang over datum?
En het goedje kan in werking verminderen,
na een zeer lange tijd kunnen de bindmiddelen volgens mij wel niet zo goed meer voor je zijn.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke, het is al zeker 2 jaar over datum dus :rolleyes:

is de werking dan ook echt verdwenen?

ik merk er wel wat van, maar niet echt wat sommigen hier omschrijven.

ik voel me namelijk lekker relaxt. ik merk ook dat als ik op mijn bed ga liggen, ik echt neer plof! zegmaar.

alleen ik wil een beetje vaag ervan worden :sunglasses: kan dat??

ik vind het zo chill dat alles waar ik over pieker zo verzwakt wordt. dat is echt wat ik nodig heb. maar het is jammer dat je lichaam snel tolerantie opbouwt, en het heel verslavend is.

hoe lang zou ik dit kunnen gebruiken zonder er verder vervelende klachten aan over gehouden.

Ik had een paar dagen geleden nog nooit van benzo's gehoord maar na al die verhalen ben ik zo nieuwchierig. en heel toevallig aan het spulletje kunnen komen :)


even ter info:
ik heb er deze week maar 4 geslikt, ik weet niet of ik me nu zorgen moet gaan maken?

hoe zouden jullie deze 'behandeling' aanpakken als ik vragen mag.

hetis btw niet op doktersrecept
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou me niet al teveel zorgen maken over die houdbaarheidsdatum.

Het vervelende is wel dat je bij een hogere dosis de volgende dag een soort kater kunt overhouden (depressief gevoel in dit geval).
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het vervelende is wel dat je bij een hogere dosis de volgende dag een soort kater kunt overhouden (depressief gevoel in dit geval).
Klik om te vergroten...
Ik voel je de volgende dag juist super chill, ook bij een gewone dosis van 10mg. Voel me dan rustig en ontspannen maar heb wel veel zin om dingen te ondernemen. Maar dit zal natuurlijk voor iedereen verschillen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je valium gebruikt om 'problemen te vergeten of aan te pakken' dan zou ik je toch adviseren om naar een arts te gaan en hem evt een valium plan te laten opzetten
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
Persoonlijk vind ik 10mg fijn, anders wordt ik echt te suf.
Klik om te vergroten...

Dat dus.

Oom Klaas zei:
100 mg op oxazepam is zeker nog wel te doen, 150 word toch wel al snel liggen en enkel nog kunnen denken aan wat je 2 minuten geleden deed want dat weet je niet erg goed meer.
Klik om te vergroten...

100 mg oxazepam is zeker nog wel te doen? Alleen als je al een tijdje benzo's slikt, anders niet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry ik heb het nogal onhandig neergezet,
ik bedoelde dat het voor mij een "nog te doen" dosis is,
anderen zou ik het nooit aanraden.
't Kan nogal gevaarlijk zijn, en dom.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
10 mg is het voor mij net niet vind ik met valium.
Terwijl een ander 10 mg ruim zat vind,maarja ik ben dan ook vrij groot.
30mg is een normale dosis voor mij,liefst met een enkel biertje.(ook zonder gewenning)
Volgende dag vind ik ook best lekker,laat alleen wat vaker dingetjes uit me handen valllen en ben wat trager.Slik dan ook alleen als ik de volgende vrij ben en als ik moet werken hooguit 10mg en een opstartmodus met een paar bakken koffie.

Ben uiteraard suf dan die volgende dag na valium dat is logisch,ik zie dat ook niet als kater.
Bovenstaand iemand noemde een soort van katergevoel,maar dat heb ik gek genoeg wel met oxazepam.Raak geirriteerd,geen zin om dingen te doen etc.
Bij diazepam is het relaxed allemaal :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
40 mg is opzich veel, maar kan wel (wel dan gewoon thuis blijven).
Hou er rekening mee dat het lang door werkt en je dus 's morgens niet kan auto rijden bv
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
100 mg op oxazepam is zeker nog wel te doen, 150 word toch wel al snel liggen en enkel nog kunnen denken aan wat je 2 minuten geleden deed want dat weet je niet erg goed meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."