#1
Hallo allemaal,
van het weekend mijn eerste keer XTC gehad. Dit was SUPER
Het is dus zeer voor herhaling vatbaar, maar aangezien ik het effect van afgelopen weekend wil behouden zal ik 3 maanden pauze's nemen tussen gebruik.
Nu is mijn vraag echter of jullie een (smart)drug weten welke een oppeppend/euforisch gevoel geeft?
Ik ben onder andere MDNX Nitro, Kolanoot, Lemon X en de Happy caps tegengekomen.
Mijn vraag is of deze drugs serotonine verbruiken, wat ik dus niet wil in mijn come-down periode.
Weet iemand anders misschien iets om nu en dan in deze drie maanden te gebruiken?
Thx!
van het weekend mijn eerste keer XTC gehad. Dit was SUPER
Het is dus zeer voor herhaling vatbaar, maar aangezien ik het effect van afgelopen weekend wil behouden zal ik 3 maanden pauze's nemen tussen gebruik.
Nu is mijn vraag echter of jullie een (smart)drug weten welke een oppeppend/euforisch gevoel geeft?
Ik ben onder andere MDNX Nitro, Kolanoot, Lemon X en de Happy caps tegengekomen.
Mijn vraag is of deze drugs serotonine verbruiken, wat ik dus niet wil in mijn come-down periode.
Weet iemand anders misschien iets om nu en dan in deze drie maanden te gebruiken?
Thx!