Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, van het weekend mijn eerste keer XTC gehad. Dit was SUPER Het is dus zeer voor herhaling vatbaar, maar aangezien ik het effect van afgelopen weekend wil behouden zal ik 3 maanden pauze's nemen tussen gebruik. Nu is mijn vraag echter of jullie een (smart)drug weten welke een oppeppend/euforisch gevoel geeft? Ik ben onder andere MDNX Nitro, Kolanoot, Lemon X en de Happy caps tegengekomen. Mijn vraag is of deze drugs serotonine verbruiken, wat ik dus niet wil in mijn come-down periode. Weet iemand anders misschien iets om nu en dan in deze drie maanden te gebruiken? Thx!"
"Oke dat is duidelijk, die "smart" producten zijn de moeite niet echt waard. Na een tip van een vriend ben ik me aan het inlezen over 4-fmp nu heb ik twee vragen: - Als je 3 maanden wacht tussen xtc gebruik zul je bijna geen gewenning aan xtc krijgen. Wat als ik de eerste keer XTC neem, 1.5 maand later 4-FMP, weer 1,5 maand later XTC, 1.5 later 4-fmp.... Etc, etc. Zou ik dan ook gewenning krijgen, of is het zo dat gewenning aan xtc niets te maken heeft met 4-fmp? Vraag 2: Wanneer is het serontoninepeil weer op het oorpsronkelijke peil na xtc gebruik? thx!"
"Ik wil jullie ten eerste allemaal hartelijk bedanken voor jullie hulp. Voor mij is het dus duidelijk; gewoon 3 maanden pauze tussen de serotonine verbruikende drugs. Dus niet elke 1.5 maand wat anders. Dit is tevens een reden waarom ik me voor dit forum heb ingeschreven; better safe than sorry. Thx!"