Hallo,
Zoals sommigen van jullie misschien weten, heeft mijn maat vorige keer een epi aanval gehad tijdens Life in Color o.i.v. xtc. Nu willen wij het op Koningsdag nog een keer doen, het festival is overdags/ 's avonds. Nu zitten wij beiden na te denken of hij het gewoon nog een keer kan doen. Hij voor zijn eigen, en ik omdat ik toch een beetje verantwoordelijk ben, tegenover zijn ouders etc. en zelf ook gewoon het gevoel heb dat ik dat ben, als we samen op stap gaan.
Nu wou ik vragen of we het nog een keer kunnen doen, zonder dat hij in soortgelijke situaties belandt. Hij had toen totaal ongeveer 200-250mg op, 1 1/4 paarse magneetjes in ieder geval. Na 3/4 nam hij op bijna het einde van de avond nog een keer een halve in een keer in, en zo'n 20 minuten later ging hij naar de grond. Alles is toen goed afgelopen, gelukkig. Maar hoe groot is de kans dat het weer gebeurt? Zijn er, behalve zorgen voor meer zout etc. in ons lichaam, andere dingen die hij kan doen/ik hem kan laten doen om te zorgen dat het nu wel goed gaat?
We zouden het graag nog eens een keer beleven, en dat het dan gaat zoals het hoort. Laatste keer was trouwens begin december, er zit dus bijna 5 maanden tussen.
Het is echt een super vet festival, met een line up die echt 15/10 is, we gaan dus sowieso al, maar of we aan de prethaak (bier) gaan hangen, of een triptegel (

) in onze keel gooien, zitten we nog aan te twijfelen, graag zouden we natuurlijk nog een keer aan de x gaan, maar als dit afgeraden wordt voor hem, hebben we weinig keuze, we willen namelijk graag op ons eigen houtje heelhuids thuiskomen, niet net zoals de vorige keer, dat ik weer tandenknarsend vroeg waarom mijn moeder niet stopte voor al die rare mensen bij het zebrapad, terwijl we op de snelweg reden.
